slecht slapen

Ben nu 31 weken zwanger, en sinds deze week slaap ik slecht.
Ik weet bijna niet hoe ik moet liggen.
De hele nacht lig je maar te woelen.
Eerst lig je op je linker zij en dan op je rechter zij, dan op je rug proberen te slapen.
Wat een ellende.
Heb je eindelijk een goede houding, begint de baby op je blaas te drukken.
Dan maar weer naar de w.c. en dan begint het verhaal weer van voor af aan.
Ach, het zijn nog maar 9 weken ( tenminste als de baby met 40 weken zich aandient )
Maar om nog 9 weken van zulke nachten te hebben, ben ik niet echt happy.

Hoi,

heb je al geprobeerd een (voedings) kussen tussen je knieen en onder je buik te leggen?

Ik heb het voedingskussen in de lengte naast me liggen en die leg ik tussen mijn benen en een beetje onder mijn buik. Ik vind dat lekker liggen.

Ik slaap gelukkig nog wel vrij vast. Alleen krijg ik nu af en toe  het zuur omhoog als ik lig...Heb mijn hoofdeind dus al iets naar boven staan...ja, ja een heel gedoe slapen als je zwanger bent.

Sterkte ermee en misschien kun je af en toe 's middags wat slaap inhalen of slaap je dan 's nachts helemaal niet meer?

Hallo,

Ik zit hier ook met kleine oogjes, gelukkig gaat het liggen nog redelijk, soms een kussentje onder mijn buik of tussen mijn benen (die ik altijd binnen een uur kwijt ben). Maar vannacht veel kramp gehad, dus bij iedere beweging schoot het er weer in, in beide benen, heerlijk! Denk dat het ook door het vocht komt, mijn voeten waren gister weer flink toegenomen na een paar dagen iets minder geweest te zijn!

Probeer je rust te pakken overdag, ik ben blij als ik volgende week woensdag de deur van kantoor achter me dicht trek... even slapen als ik moe ben en niet de hele dag vechten tegen mijn ogen!

Liefs Nanda (gaaappp)

Hé,

Balen zeg dat je zo slecht slaapt ik heb het ook een tijdje gehad, maar nu ik met het voedingskussen slaap lig ik echt heerlijk en val ik ook redelijk snel in slaap, ok moet wel 20 x per nacht mijn bed uit om te plassen omdat er zo'n klein meisje tegen mijn blaas ligt te drukken, maar ja dat nemen we maar voor lief voor de rest mag ik niet zeuren!

En als er iets is wat me dan uit mijn slaap houd dan is het Devon die elke keer stiekem tussenin kruipt.

Groetjes Nyrée

Hoi,

Joh wees blij dat je het nu pas hebt.
Ik slaap doordat ik last heb van bekkeninstabiliteit al vanaf 19 wk slecht.Kan me niet omdraaien in mijn slaap en heb al in mijn rechterschouder en rechterheup een ontsteking zitten, omdat ik te veel lig, maarja rechtop zitten gaat ook lastig.
Bij mij is gelukkig het eind in zicht en kan er al helemaal naar verlangen om weer op mijn rug of buik te liggen.
Nou nog even succes ermee, straks kan je eruit voor de voedingen.;-)

Evelien mv Dylan en 34+5 zwanger

Ik slaap sinds kort ook wat minder goed, doordat mnr op me blaas drukt en op het moment dat ik op me zij wil gaan liggen ik een boksbal word naar zijn idee, maar dat vind ik niet eens het ergste, ik vind het enorm frustrerend dat ik lucht te kort heb ik word er engig van en huilerig en moedeloos en ben het daardoor echt zo spuugzat, hij verdrukt mijn longen echt enorm, de ene dag wat erger dan de ander, en daardoor slaap ik ook slecht, ik wil er vanaf pfff..

Nog maar een paar weekies dames en dan mogen we aanschouwen waarvoor we alles hebben doorstaan :D

Groetjes Claudia

ik slaap ook nogal redelijk goed, behalve het naar de wc gaan dan... ik droom alleen zo ontzettend veel en raar! hebben jullie dat ook?? echt hele bizarre dingen af en toe...

wel rot als je weinig kan slapen! Dan heb je het overdag ook niet zo breed denk ik..! ik ben vaak zo moe van al het geklus dat ik als een blok in slaap val..!

Terug
Bovenaan