Slecht slapen....

Hallo meiden,

Mijn naam is Anies 26 jaar en zwanger van ons tweede kindje, ben nu bijna 7 weken.
Zoals het topic al zegd, ik slaap zoooo slecht, herkennen jullie dit???
voel me best wel onzeker over deze zwangerschap, misschien komt dit ook omdat we er 2 jaar over gedaan hebben, en het met behulp van iui gelukt is.
Ik ben 's avonds wel erg moe, lig rond 21.00 op bed, val ook meteen in slaap, maar wordt dan rond 24.00 wakkerf, en dan kan ik niet meer slapen, zie bijna elk uur, vaak 2 a 3 keer per nacht eruit!!!Wordt er gek van!!!!Overdag ben ik dan natuurlijk moe!@!
Later naar bed gaan helpt ook niet, ook al geprobeerd!!!Ik droom ook veel, vannacht eerste droom dat ik een miskraam kreeg, tweede droom dat ik beviel van een dochter!!
Het ligt zo dichtbij elkaar!!!

Heeft er iemand nog adviesen, en tips?????

Liefs Anies

Hoi,

Ik ben van het oktober 2009 forum maar lees hier ook weleens mee. Ik herken het wel. Ik moet er 's nachts zeker drie keer uit om te plassen en dan rond 3.00 uur slaap ik echt niet meer. Van de week had ik een boek naast mijn bed gelegd en heb ik twee uur liggen lezen. Ik val dan om 6.00 in slaap en wordt echt gaar wakker en doodmoe. Ik kan me dit ook allemaal niet meer herinneren van mijn eerste zwangerschap. Toen moest ik er aan het eind veel uit om te plassen. Ik heb ook eigenlijk geen tips. Misschien een kopje thee? Ik heb alleen 's nachts geen zin om naar beneden te gaan om dat te gaan halen. En om er nu mijn man voor wakker te maken, vindt hij niet erg, maar dat kan ik niet hoor.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik aan het eind nog weleens in bad gelegen 's nachts.

Succes en hoop dat het snel beter gaat.

En dat dromen hoort erbij heb ik begrepen.

Hoi Anies

Hier nog zo ´n slechte slaper, al begint het ondertussen weer wat beter te worden. Ik heb een dochter van 2 en die slaapt met een speen, afgelopen week was ze erg verkouden en was ze ´s nachts haar speentje kwijt. Dan moest ik er uit om het te zoeken. Normaal ga ik dan liggen en slaap ik weer, maar sinds ik zwanger ben, lig ik uren wakker. Het beste wat je kan doen, is accepteren dat je niet kan slapen en iets anders gaan doen. Maar ik weet dat dat supermoeilijk is, vooral als je de volgende ochtend weer moet gaan werken.
Dus ik ga er ´s nachts maar uit, op de bank met een boek en een deken, of even de tv aan. En als ik echt te moe wordt, dan meld ik me maar een keertje ziek, als het niet anders kan.

Succes en slaap lekker!!!

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan