slecht slapen!

Pfff wat heb ik een slechte nachten zeg!!! Normaal ben ik echt iemand die heerlijk doorslaapt en nu word ik om een uur of half vier wakker en dan ben ik dus ook echt wakker lig ik een half uur zeker naar het plafon te staren en val weer in slaap om een uur daarna weer het zelfde te hebben en dan nu op de dag ben ik echt gebroken voel me daardoor zoo moe!!!
Hebben jullie hier ook last van? of weten jullie mischien een oplossing? ik heb hier volgens mij bij mijn vorige zwangerschappen geen last van gehad.
Groetjsss Dessie

hoi,

ik herken je verhaal helemaal. ook ik sliep erg slecht, droomde heel raar, waardoor ik vooral 's morgens absoluut niet goed wakker was.

nu gaat het weer wat beter, ook omdat ik wat eerder naar bed ga, hierdoor slaap ik toch net iets meer.

Nu gister op keukenjacht geweest en dat heeft nogal wat spanning in mijn hoofd veroorzaakt, waardoor ik vanacht helemaal niet heb geslapen! mijn man heeft vanmorgen mijn werk gebeld om te zeggen dat ik vandaag thuisblijf.

ben nu nog niet fit, zit lekker op de bank te niksen vandaag.

Liefs Sylvia

Yep, ook ik herken het slaapprobleem... Ga zo tegenwoordig tussen 10 en 11uur slapen omdat ik dan echt doodmoe ben. 4 u wordt ik wakker en dan slaap ik ook niet goed meer. Ik ben dan ook tegen het einde van de week steeds op, waardoor ik mn weekends echt nodig heb om te recupereren.
Ik hoop stiekem dat dit snel verandert zodat ik trug kan doorslapen!

Groetjes

Hai,

Ik herken die slapeloosheid maar al te goed helaas. Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Het gekke is dat ik konstant bekaf ben en aan niks anders dan m'n bed kan denken. Ik val ook zonder problemen in slaap, maar lig vanaf een uur of 3 (soms 4) te woelen en draaien. Ik ga me dan zo ergeren aan het feit dat ik de volgende dag dan vast weer doodmoe ben, dat ik er in idere geval niet beter door ga slapen. Heel irritant. Als ik de gelegenheid heb duik ik 's middags dan maar even in bed, want dan slaap ik dus wel. En ik heb al ontdekt dat het voor mijn nachtelijke gewoel niks uitmaakt of ik wel of niet overdag slaap. En ik moet zeggen dat ik me ook een stuk minder misselijk en slapjes voel als ik wel aan voldoende slaap ben gekomen. Dus die schoonheidsslaapjes 's middags hou ik erin, voor zover dat lukt :)

Veel succes met slapen, hopelijk is dit een tijdelijke kwaal....

Liefs V

pfff ik haal ook nog maar 6 uur op een nacht.
soms een uurtje overdag want ik ben toch echt kapot.

en dan die nachtmerries.
(sorry ik ga er 1 vertellen)
ik droomde dat ik wakker werd in bloed en dat alles in bed lag bah wat akelig.
en het was zo realistisch.
maar ja ik weet dat ik dit houd had ik bij sem namelijk ook.

weltruste.
x

Terug
Bovenaan