slecht slapen...

hallo allemaal,

de laatste 2 weken, kan ik niet in slaap komen,
als ik eindelijk slaap word ik om het uur bijna wakker. ik ga dan naar de wekker staren en de minuten gaan zo langzaam.

ik heb geen idee waar dit vandaan komt, in mijn hoofd is alles rustig, in mijn buik niet altijd maar daar slaap ik wel doorheen. mijn armen moeten ff spastische bewegingen maken. ik word er knettergek van... heeft iemand hetzelfde, of misschien gehad??? ik ben egt ten einde raad...
mijn werk begint eronder te leiden en de sfeer thuis is ook niet altijd even leuk meer...
wat moet ik doen?

groetjes milou

Hey Milou,

Dit is heel normaal. Als het goed is heeft iedereen dit. De 1 meer als de ander, maar toch.
Ze weten geloof ik niet precies waardoor het word veroorzaakt, maar waarschijnlijk is het om je te laten wennen aan de gebroken nachten die je straks krijgt als de baby er is.
Erg vermoeiend ik weet het.....zucht......
Maar je hoeft je dus geen zorgen te maken..... ook die slapeloze nachten horen er (helaas) gewoon bij.

Sterkte.

Liefs Trudi

Hi Milou,
Inderdaad volgens mij heeft iedereen het.
Dan word ik weer wakker om te plassen dan omdat ik op m'n rug lig en dat doet zeer, ik heb ook erg last van dode tintelende vingers en ik droom vreselijk dus vaak word ik daar ook nog wel een keer wakker van. Dan heb ik ook nog 2 lieve kindertjes die het s'nachts erg gezellig vinden om ons even gedag te zeggen.
Maar goed de ene nacht gaat het beter dan de andere nacht. En ik weet uit ervaring bij de andere 2 dat hoe verder je bent hoe erger het word. Dus je moet je er gewoon maar bij neerleggen en wat Trudi ook zegt je went alvast aan de gebroken nachten van straks.
Nou sterkte ermee,
gr Janneke

Arrrgh verschrikkelijk!!!! Dat spastische- ik heb het in mijn armen, vingers , benen en voeten!!!! Het zijn een soort irritante kriebels ofzo, ik weet niet, haha gelukkigggg ik ben niet alleen maf..... (hihi)

Zie idd ook bijna elk uur op de wekker....
gaaaaaaaaaaaap!
En ik begin last te krijgen van nachtmerries, dat had ik bij de eerste helemaal niet!

Ach... nachtmerries, vaak plassen, bandenpijn, dreigende kramp in benen en tenen, maagzuur, dat omdraaien in 8 etapes... tis nog maar een paar weken!

Hou vol allemaal!!!

groetjes en hopelijk weltrusten voor vanacht!
Joyce

ps hebben jullie ook zo'n last van dat tijdverschil?
ik ben zoooooooooo moe maar tis pas 8 uur.....

Terug
Bovenaan