Slecht slapen

Hi,

Zijn er ook dames die wel goed slapen? Ik hoor hier veel klachten over het slapen. Goed slapen is iets wat mij sowieso niet bekend is, ben daarvoor ook wel onder behandeling bij een slaapcentrum (tijdelijk stopgezet vanwege zwangerschap), maar verder in de zwangerschap slaap ik steeds slechter. Ik vraag me echt af: hoort dit er gewoon bij of zijn er ook dames die wel goed slapen?

Gr. Tamara.

Hoi,

Hier gaat het eigenlijk wel goed met slapen. Vorige week ben ik 2 nachten achter elkaar een paar uurtjes wakker geweest (dan maar om 4 uur 's nachts een dvd-tje kijken), maar verder gaat het wel goed. Ik moet meestal wel een keer naar het toilet, maar hierna slaap ik snel weer in. Op dit moment slaapt mijn man slechter dan ik ;)

Cindy 37w

Het lukt mij ook al weken niet meer om normaal te slapen. het inslapen duurt soms wel 2 uur en daarna moet ik elke anderhalf uur naar de wc.

Verder heb ik nog een dochter van 16,5 maanden waar het slapen ook niet goed bij gaat dus daar worden we ook regelmatig nog wakker van.

Afgelopen zaterdag ben ik naar het Sanadome geweest en ik heb daar bijna 5 uur lopen badderen en ik moet zeggen dat ik daarna als een roosje heb geslapen dus ik voel me enigsinds weer opgeladen. Maar helaas was mijn dochter vannacht de halve nacht wakker dus mijn reserves zijn alweer bijna op.

Laten we hopen dat onze baby's niet lang meer op zich laten wachten

Hi,

Ik ben dus elk uur wakker, elke nacht opnieuw. En dat maakt me erg moe. Doe het daarom overdag ook rustig aan.
Toen ik niet zwanger was, was ik ook wel 3-4 keer per nacht wakker. Dus het is een bekend probleem.

@joyce: Sanadome is heerlijk... Zeker met deze sneeuw, ik knap er altijd weer van op. Ging jij ook niet in het zkh bevallen? Wie weet komen we elkaar dan nog tegen :)

Gr. Tamara.

hier ook gebroken nachten.
Komt vaak voor dat ik vanaf half 5 al beneden zit.
En als ik een keer redelijk slaap ( wel elk uur wakker om te plassen) is zoonlief ontzettend vroeg wakker.
vrijdag een wortelkanaalbehandeling gehad en nu dus ook nog ontzettend pijn in mijn mond, wat vooral 's nachts komt opzetten.
Kijk zo uit naar de komst van onze kleine. De gebroken nachten hebben dan echt een doel!!
Dames succes en ik hoop dat we er snel vanaf zijn!
Groetjes Mirjam

Hier ook nog iemand die slecht slaapt.
Zoveel wakker en dan niet omdat ik niet lekker lig oid maar gewoon omdat er teveel in mijn hoofd rond spookt.
Ik hoop maar dat het snel komt( en dan slaap je weer niet omdat je baby dan wakker is!)

Groetjes Willeke

Hoi Tamara,

Ik wilde idd in het ZH bevallen maar tot nu toe gaat het goed en ik hoop misschien toch thuis te bevallen. Maar allemaal onder voorbehoud hoor. Als ik me niet prettig voel dan gaan we meteen naar het ZH. De eerste is ook in het ZH geboren (ingeleid) en dat is prima bevallen.

Maar het zou wel leuk zijn als we elkaar tegenkomen. Wat is de wereld toch klein he? :)

Groetjes Joyce

Slecht slapen hoort er bij mij in de laatste weken wel zeker bij helaas. Vooral de laatste week ben ik altijd helemaal brak. Heb met de eerste 2 kids ook een paar dagen voor de bevalling slaapmedicatie gekregen om toch in redelijke staat te zijn voor de bevalling en vooral ook daarna ivm herstellen.
ieder half uur zie ik de klok. En maar woelen en draaien. Want langer dan een helaf uur op 1 zij gaat niet en op mijn rus al helemaal niet.

Nu maar hopen dat we snel mogen bevallen, dan gaat het slapen op zich weer beter. Alleen heb je dan gebroken nachten ivm de voedingen, maar dat is toch weer heel anders ;-)

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan