slecht slapen

De afgelopen 4 nachten waren erg een ramp. We moesten zeker 10 keer per nacht uit bed omdat onze dochter huilde. Weet echt niet hoe we dit weer kunnen veranderen want hiervoor werd ze vaak niet of maar 1 keer per nacht wakker. De voeding van 23.00 uur die ze al een paar weken niet meer kreeg heb ik de afgelopen 2 avonden weer gegeven omdat ik dacht dat ze misschien toch honger had maar ook dat heeft helaas bniet geholpen. Dus afgelopen nacht hebben we in eerste instantie haar maar laten huilen, misschein verwende we haar wel te erg om gelijk naar haar toe te gaan en de speen te geven maar ook het laten huilen hielp niks, ze bleef maar huilen dus uiteindelijk toch maar uit bed gegaan en haar de speen weer gegeven.

Zou dit het beruchte "sprongetje" waar het boek oei ik groei het over heeft, kunnen zijn? Of een regeldag( week)? iemand een idee?

En wie heeft een idee om dit gedrag te veranderen want nog een paar van zulke nachten en de wallen onder mijn ogen worden echt mega

Jee wat lastig zeg!hier ook een paar rot nachten gehad.maar geen 10 keer pfff..Kyandro komt vaak dan voor zn speen(zijn proberen af te bouwen want loop heel veel heen en weer voor dat rot ding)en hij word er zelf ook moe van.is het niet gewoon dat ze dan honger heeft?en slaapt ze overdag erg veel?moeilijk hoor weet ook niet goed hoe je het kan veranderen anders zou ik het bij ons zelf ook toepassen ook al ging afgelopen nacht wel weer goed.is ze erg onrustig ook?anders kan inbakeren misschien helpen?
liefs jootje

Hey Essje,

heel herkenbaar! Tygo doet dit ook heel erg. Helaas al 11 weken lang! Hij krijgt nog wel elke avond zijn fles om 23 uur. Ik heb het idee dat Tygo gewoon om het half uur ligt wakker wordt en door met zijn armen te gaan liggen zwaaien niet meer door kan slapen. We hebben al best wat geprobeerd om dit probleem op te lossen maar dat valt niet mee. Bijv. armen in de slaapzak stoppen ipv in de mouwen, Strak gespannen handdoek over zijn bovenlijf, puckababy, Maar alles hielp maar een enkele nacht en dan wist hij zich wel weer los te wurmen.
Het blijft lastig...... Nu ben ik nog niet aan het werk dus probeer wel eens overdag een uurtje mee te pakken, maar moet er nog even niet aan denken om zo moe aan het werk te gaan!
Succes ermee..

groetjes

@ Jootje, Ik heb niet het idee dat ze honger heeft omdat ik haar nu de voeding van 23.00 uur weer geef en om 00.00 uur begint ze al weer met spoken.
Vind dat ze overdag nou ook niet zo schokkend veel slaapt dus dat is het ook niet.

@ Mariekje, al 11 weken zo, wat een ramp dan mag ik niet klagen met een week zo weinig slaap. Kan me goed voorstellen dat je overdag even probeert wat te slapen.

Karlijn sliep echt heel goed, vaak van 19..00 uur tot 7.00 uur tot deze week dus. Vannacht heeft mijn man op google gezocht en daar stonden adviezen als een shirt met moeder geur in het bedje en een klein lampje. Dat hebben we nu gedaan maar ze is al 2 keer weer wakker geworden dus ben bang dat ook dat niet werkt.

pfff ben echt toe aan een nacht goed slapen..hihihi

essje, misschien heel stom hoor maar slaapt hij nog om 23.00 voor die fles?
zo ja,probeer hem anders gewoon te laten liggen.... wie weet haal je m uit zn diepe slaap en slaapt hij juist daarna heel onrustig?
misschien kijken of hij dan nog een keer s-nachts komt voor een voeding?
ik weet het ook niet....

succes ermee

Inbakkeren kan soms wel helpen ja.
We hebben dr tot nu toe eigenlijk geen last van.
De kleine meid slaapt al goed door,ook al komt ze als we op visite geweest zijn wat later in dr bed,ze valt dan best wel weer snel in slaap.
Ja auto rijden van te voren doet altijd wonderen he...
Het hoeft eigenlijk niet maar we doen dr af en toe nog wel eens een kruik mee in bed.dan is t bedje redelijk goed warm als we ze dr weer in leggen.

@ mammiebjorn, ik maak haar niet wakker voor eten(BV) dat heb ik eigenlijk nooit gedaan maar sinds deze week is ze zoveel wakker dat ik haar dan ook maar weer aanleg. Dus ook dat kan het helaas niet zijn.Ik word er inmiddels echt een beetje wanhopig van maar.... ze slaapt nu al weer 1,5 uur zonder dat ik haar heb gehoord ( een week geleden niet gedacht dat ik daar al blij van zou worden..hihihihi) heb goede hoop voor vannacht

Terug
Bovenaan