De afgelopen 4 nachten waren erg een ramp. We moesten zeker 10 keer per nacht uit bed omdat onze dochter huilde. Weet echt niet hoe we dit weer kunnen veranderen want hiervoor werd ze vaak niet of maar 1 keer per nacht wakker. De voeding van 23.00 uur die ze al een paar weken niet meer kreeg heb ik de afgelopen 2 avonden weer gegeven omdat ik dacht dat ze misschien toch honger had maar ook dat heeft helaas bniet geholpen. Dus afgelopen nacht hebben we in eerste instantie haar maar laten huilen, misschein verwende we haar wel te erg om gelijk naar haar toe te gaan en de speen te geven maar ook het laten huilen hielp niks, ze bleef maar huilen dus uiteindelijk toch maar uit bed gegaan en haar de speen weer gegeven.
Zou dit het beruchte "sprongetje" waar het boek oei ik groei het over heeft, kunnen zijn? Of een regeldag( week)? iemand een idee?
En wie heeft een idee om dit gedrag te veranderen want nog een paar van zulke nachten en de wallen onder mijn ogen worden echt mega
Zou dit het beruchte "sprongetje" waar het boek oei ik groei het over heeft, kunnen zijn? Of een regeldag( week)? iemand een idee?
En wie heeft een idee om dit gedrag te veranderen want nog een paar van zulke nachten en de wallen onder mijn ogen worden echt mega