Slecht slapen !!!

Hallo allemaal......

De laatste tijd slaap ik behoorlijk slaecht door last van mijn maag en erg last hebben van zuurbranden en met als gevolg dat je het heel benauwd krijgt !!!

Advies van de vk was iets hoger te gaan liggen maar ja halverwege de nacht lig je toch weer te laag en wordt je weer wakker van jezelf .....

Iemand nog adviesen ???

Hoor het graag want ik ben nu al kapot en dan moet strx nog gaan bevallen ook !!!!

Ik heb gewoon een kussen onder het hoofdeind gelegd van mijn matras... Als je daar onder weet te komen in de nacht dan lig je vanaf je middel buiten het bed geloof ik hahaha! Ik gebruik gaviscon tabletten en die helpen wel (twee tegelijk op eten voor het slapen gaan) en ik heb ze op mijn nachtkastje liggen (je mag er 16 op een dag geloof ik) zodat ik er een kan nemen als ik 's nachts wakker word!

Ook heb ik een fles water naast het bed staan... een slokje helpt ook nog wel eens!

En dat onrustige slapen... Ik dnek dat de meeste er ondertussen wel last van hebben!!

Slecht slapen is hier ook heel erg...ik slaap eigen nauwelijks en dan moet ik dalijk indd nog bevallen maar goed dan heb je ineens een oerkracht hoor !!!

Misschien helpt het om een glas melk te drinken voor je naar bed gaat aangezien melk erg goed helpt tegen zuur !

Succes

het slapen gaat hier ook steeds slechter.
ik heb wat minder last van zuur, maar mijn buik zit erg in de weg, en daardoor ook meer last van mijn rug.
Ik slaap met zo'n hoefijzer-kussen. Dat is wel prettig.
Als je last hebt van je maag, kun je dit kussen ook heel goed gebruiken.

Ik heb gelukkig niet zoveel last van brandendmaagzuur, alleen als ik te vet gegeten heb, of als ik appelsap drink. Ik wordt er helemaal gek van dat ik 5 tot 6 keer naar de wc moet 's nachts ........

Het is de komende jaren echt gedaan met de nachtrust ben ik bang ;)

Antagel, kan je gewoon halen bij de apotheek zonder recept. Werkt erg goed! Verder de laatste periode even uitkijken wat en hoeveel je eet. Wel net iets eten voor je naa bed gaat of juist niet...

Sterkte ermee, hier ook iemand met veel maagzuur (hele zwangerschap al!)

Ik had bij mn vorige ook antagel en dat werkt idd heel goed. Nu had ik een Gaviscon drankje.

Maar ik slaap slecht omdat ik gewoon halverwege de nacht klaarwakker ben, en niet meer kan slapen.
Dus dan ga ik maar een poosje naar beneden, en daarna maar weer naar bed.
Want van dat liggen en draaien krijg ik zón pijn in mn rug en bekken.

HIer is slapen ook niet meer vanzelfsprekend. Gelukkig niet meer zo zeer door de maagzuur. Je moet ook erg opletten met wat je eet en/of drinkt voor het slapen gaan. Van veel dingen kreeg ik er last van. Ik nam vaak een even 2 tictac's en dan ging het alweer stukken beter. Ook een slokje water is prettig.
Ik slaap nu slecht omdat ik niet weet hoe ik moet liggen. Op mijn zij liggen gaat maar even of mijn bekken doen pijn. Op de rug liggen kan niet want dan doet die pijn, of de baby drukt/ ligt op een bloedvaat. En tja omdraaien is sowieso al een ramp hihi. Ach nog maar paar weken ..... pfff hihihi

Terug
Bovenaan