slecht slapen

Hoi meiden,

hoe is het?
misschien ben ik de enigste, maar ik slaap zo slecht.
Lag gistravond om 22 uur in bed, 24 uur was ik nog wakker en maar draaien van zij naar rug en weer terug. Dit ivm het schoppen van de kleine en mijn darmen die aan het rommelen waren. ben nu bijna 25 weken. Ben vanmorgen pas rond 4 uur in slaap gevallen dus vandaag maar even rustig dagje met film kijken vanaf de bank

laris

probeer eens kamillethee en een voedingskussen tegen je buik kan ook helpen. Veel succes meis hoop dat je snel weer kan slapen

heel herkenbaar!!
Ben bijna 26 weken zwanger en draai ook heel de nacht van rug naar zij. Het vervelnde is dat ik iedere keer wakker wordt als ik moet draien. Vanacht was het half 3 voordat ik sliep en om 6 uur weer klaarwakker en om 7 uur uit bed om te gaan werken.Ik heb nog geen voedingskussen maar denk toch dat ik er al 1 aan ga schaffen.

Hoi hier ook iemand. Kan moeilijk draaien, want het doet pijn in mijn buik. Dus als ik moet draaien wordt ik wakker. Maar dan heb je eerst nog het probleem van niet kunnen inslapen, terwijl ik onwijs moe ben, en als ik slaap wordt ik wakker omdat ik moet draaien of omdat ik heel licht slaap, en van vanalles wakker wordt.
Ik moet wel zeggen dat ik overdag wel redelijk voldoende energie heb. Kan in de middag prima slapen, maar als ik dat niet doe, ben ik niet heel erg moe. Maar om 20,00 uur gaat kaarsje bijna uit. 21.00 uur ga ik zeker naar bed. Van liggen kom ik ook al bij. Maak mij er ook maar niet meer druk om. Scheelt een heleboel

x yvonne

Hoe je het kussen gebruikt meis is voor iedereen verschillend. Ik kan niet lang in een houding liggen krijg dan pijn in mijn heupen. Ik heb het kussen altijd tussen mijn benen liggen en dan onder mijn buik. Haalt de ergste druk ervan af. Maar dat is echt voor iedereen anders. Ik zou zeggen probeer het uit en je zal er snel achterkomen of het voor jou werkt of niet. Heel veel succes ermee meis.

heel veel sterkte

hier ook, dor de zwangerschap slechter slapen, draaien met kussen tussen je benen en eentje tegen de buik is een kriem, dan af en toe naar de wc en soms bij onze kleine kijken. dan heb jeook nog die kleine in je buik die nachts ff lekker gaat trappelen en een week buikgriep gehad.
Slaap is hier soms ver te zoeken en ik ben zo moe

vorig jaar was ik gemiddeld 3x nachts wakker op vaste tijden, zsat al helemaal in het voedingsritme, dat is tegen die tijd wel handig.

maar nu is het een kriem

Terug
Bovenaan