Slecht slapen

Grrrrr.

Al een aantal nachten slecht geslapen. Is het niet van het maagzuur, is het wel omdat ik het te warm heb, teveel droom, vriendlief die het bed inpikt en niets lekker ligt.
Ik word er een beetje kriegel van. En ik vind het vooral vervelend voor mijn vriend, omdat hij weer van mij wakker word.

Hebben jullie daar ook last van??

Groetjes Ilse

ja heb ik ook last van, ik heb vooral last van maagzuur en m'n zoontje die snachts nog weleens rond spookt. manlief slaapt als een os snachts dus die heeft er geen last van. heb gister wel een drankje gehad van de huisarts voor m'n maagzuur en dat helpt gelukkig. niet slapen is echt lastig ja en mijn ervaring is dat het erger word.........laten we hopen van niet!!

Ja ik verlang sterk naar een logeerbed. Dat kan op het moment even niet vanwege een verbouwing. Maar hier zijn de nachten ook een drama. Val ik bijna in slaap, begint er 1 te snurken, knarsentanden of andere herrie te maken. Stopt hij, begint ons kereltje wel. Zijn ze allebei stil, gaat friemel in mijn buik wel verder. hahahaha. Ze gunnen me geen van allen wat slaap. Dus wat zal ik blij zijn als de kamers klaar zijn en ik rustig op een logeerbed kan gaan liggen.

grrrr slaap je zo lichtjes begint er weer eentje te snurken.. weet niet hoe ik moet liggen.. ben bang dat ik de baby plet want voel het vaak als ik op mijn zij lig dat er vanalles beweegt aan die kant..dan draai ik weer om maar dat ligt dan toch ook niet makkelijk... ik slaap soms beter overdag op de bank dan snachts in bed. :)

Verschrikkelijke nachten. Ik ben een buikslaper en dat gaat absoluut niet meer. Als ik eenmaal een goede houding heb gevonden, moet ik weer plassen of wordt die kleine in m'n buik onrustig.
Daarnaast heb ik steeds zo'n pijn in m'n rug. Zo'n pijn alsof je te lang hebt gelegen, wat dus helemaal niet zo is, want ik ga er om 8 uur uit door die rugpijn...
Herkenbaar voor anderen? En wat doe je daaraan?

Tip voor als je man snurkt: oordoppen; orophax van de etos of AH. Ze werken bij mij erg goed.

ja hier ook rug en bekkenklachten, nou heb ik sowieso al een hele slechte rug en zwanger zijn helpt daat niet bij. heb er geen tips voor helaas...... hier nu een hele slechte nacht, zit met m'n zoon op de bank die ook niet kan slapen :S

Schei uit. !! Ben ook een buikslaper, lig je eindelijk eens lekker moet je weeer na de wc...of. je wordt wakker van pijn in je heup... Tis elke nacht het zelfde liedje ... Enne we doen er niks aan ... Ja kussens in je rug ,tussen de benen proppen die je aan de einde van de rit toch weer weggooit ...ps wat kan een mens. Soms. Lekker. Zeuren he... Nog. Effe dan zijn dr succes met de laatste loodjes dames

Terug
Bovenaan