slecht slapen

hoi hoi

af en toe slaap ik zo vreselijk slecht. dan ben ik druk in me hoofd met van alles en kan ik niet in slaap komen. ook dromen doe ik heel veel. de gekste dingen. gelukkig ben ik vrij vandaag kan ik rustig aan doen vandaag. hebben jullie dit ook?

groetjes

Ja, heb ik ook. Inslapen lukt wel. Maar als ik eenmaal wakker ben 's nachts dan is mijn hoofd gelijk in de hoogste versnelling. Ik ben dus geregeld tussen 5 en 6 uur al wakker. Niet handig hoor!

Ik slaap vrij snel in maar na paar uurtjes lig ik alweer klaar wakker in mijn bed te woelen. Soms maar 4 a 5 uurtjes slaap op een nacht. Ben dan blij als ik dagje vrij ben of wat later op mijn werk mag beginnen.
Ik droom ook veel en de meest rare en uiteenlopende dingen. van de kat die boven op de baby springt in het ledikantje, tot de tante van mijn vriend die auto rijd (terwijl die nu al een paar weken met een hersenbloeding in het zh ligt en geen zicht meer heeft en nooit gereden heeft)

Oh nee! Ik slaap als een malle! Ik ga er rond 21:00 uur in en wordt wakker van me dochter tussen 05:00 en 07:00.. Als zij 's ochtends weer gaat slapen, slaap ik ook weer 2 uurtjes mee.. Het is dat ze 's middags niet meer slapen wil maar ik zou er een moord voor doen om dan weer te mogen tukken!

Vannacht iets na vijven wakker geworden en niet meer in slaap komen. Was nog best moe. Ik heb gelezen dat je ergens in de laatste maanden lichter gaat slapen. Als voorbereiding wanneer het kindje er is, dat je het dan sneller hoort. Word wel in een vreemde positie wakker. Lig op mijn linkerzij, maar niet in een hoek van 90 graden maar 120. Ik leun dus naar achteren. Volgens mij is dat niet zo denderend voor de rug.

Terug
Bovenaan