Slecht spelen!

Sinds een paar dagen speelt Loïs minder goed in haar eentje. Ze begint snel te mekkeren en wil dan uit de box. Als ik haar op de grond leg, is ze even tevreden en begint daarna weer. Soms denk ik dat ze uitgekeken is op haar speelgoed en gef haar dan andere... ze speelt dan even en vervolgens begint ze weer... Ze doet dit trouwens alleen thuis... vanmiddag was ik bij mijn schoonmoeder en dan speelt ze zo tijden op de vloer.... grr.

Wie herkent dit? wat kan ik het beste doen?

Hai,

Dit is een van die velen fasen die gaan komen. Dit is voor mij in ieder geval herkenbaar uit de tijd dat Mette deze leeftijd had. Hoort erbij. Even mekkeren, dan ineens weer lief spelen, slecht slapen, goed slapen enz. Ze willen ook steeds meer dus nieuw speelgoed kan ook helpen.

gr,Ing

Thomas zit ook in die fase. Als ik uit het zicht ben of hem negeer speelt hij beter, dan als ik steeds langs hem heen en weer loop of hem steeds aan kijk.

Hij is ook wel een beetje uitgekeken op alle rammelaars en ander babyspeelgoed en wil graag iets voor gevorderde baby's. Hij krijgt maximaal 3 of 4 en eens in de maand iets nieuws(2e hands).

Terug
Bovenaan