Slecht voelen door letrozol

Hi,
Ik heb pcos en sinds kort weer begonnen aan een vruchtbaarheidsbehandeling voor een 2e. Alleen zit ik heel erg in een dip met de medicatie die ik krijg( letrozol). Ik voel me er echt heel slecht door waaronder hoofdpijn, misselijk, buikpijn en rugpijn, dit ervaar ik best heftig waardoor ik zelfs niet kan werken. Ik heb dit ook al besproken met de dokter. Het komt heel wisselvallig, de ene moment voel ik me goed en het ander moment zo slecht, dat ik gewoon op bed moet liggen. Ik vind het best moeilijk om dit te delen over hoe ik me voel, omdat het lijkt alsof ik de enige ben die dit heeft en ik geen mensen in mijn omgeving heb die pcos hebben of in een vruchtbaarheidsbehandeling zitten.

Ik ben heel benieuwd of er dames zijn die dit ook zo ervaren met de medicatie letrozol?

Hoi, wat rot dat je je zo vervelend voelt onder de medicatie.
Ik heb er geen ervaring mee maar wil gewoon even zeggen dat ik het rot voor je vindt.
Ik hoop dat je goede reakties krijgt.

Ook gelukkig geen ervaring hiermee, maar als ik google zie ik wel andere behandel opties.

Geen idee of het ook maar enigszins vergelijkbaar is, maar ik deel het toch maar, voor het geval het wel ook hier helpt; Wanneer ik misselijk was van de anticonceptiepil, dan hielp voor mij het eten van de kiwi enorm.
Iets anders dat hielp tegen de malaise was door de koude fietsen.

Beste Ishsha, wat ontzettend dapper dat je dit deelt. Het is denk ik begrijpelijk dat je je alleen voelt in deze situatie, zeker als je niemand in je omgeving hebt die hetzelfde doormaakt, mogelijk kun je hier ook anderen vinden die hun verhaal willen delen. PCOS en vruchtbaarheidsbehandelingen lijken me fysiek en emotioneel zwaar en dan heb jij nog andere klachten erbij..

Wat ik uit Ouders van Nu heb gehaald, is dat het belangrijk is om open te blijven communiceren met je arts. Misschien kan er gekeken worden naar een andere dosering of een alternatief?