Slecht voelen na bevalling koude rillingen en pijn

<p>Hi dames,</p><p>ik ben vorige week dinsdag bevallen van ons kindje op 34 weken. Hij maakt hij goed gelukkig. Ik aan de andere hand voel mij niet zo goed nog altijd. Nu 6 dagen na de bevalling heb ik nog steeds in de nachten vooral last van extreem koude rillingen en me hele rug doet pijn. Van de plek waar ik een epidurale kreeg maar ook me schouders bovenrug nek hoofd. Ik maak me zorgen want ik herken dit niet uit me eerste bevalling.. ik wil me ook beter voelen omdat ik een peuter heb rondlopen en voordat mijn kleine man thuis komt. Heeft iemand dit ook gehad? Nu verliep deze bevalling anders natuurlijk.. (weeenremmers, longrijpers, antibiotica) wat ik allemaal voor de bevalling snel kreeg toegediend. <br /><br /></p><p>wat kan ik het beste doen?</p>

De verloskundige bellen, die kan evt overleggen met de anesthesist of de klachten erbij kunnen horen. Hadden ze bij mij ook gedaan. Ik had na de bevalling ook pijn in mijn bovenrug/schouders dat plat liggen op mijn rug niet ging en zeker niet met baby op mijn buik. Mijn klachten konden ze niet verklaren. Maar ik had het zeker niet in deze ergere mate die jij hebt. Naar voor je! Schrikken ook, maar gelukkig gaat het goed met je baby, nu jij nog. Gewoon bellen dus.

Ik heb dit ook gehad en zeer waarschijnlijk zijn het de hormonen, die kunnen je echt zo n griep gevoel geven. Ik heb er zo n 3x 2 a 3 dagen last van gehad. Je lijf heeft tijd nodig om te herstellen. Je kunt altijd even overleggen met de verloskundige of het ziekenhuis om andere dingen uit te sluiten, zoals een blaasontsteking oid.   Gefeliciteerd en hopenlijk voel je je snel wat beter! 

Terug
Bovenaan