Slecht voelen na bevalling koude rillingen en pijn

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi dames,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik ben vorige week dinsdag bevallen van ons kindje op 34 weken. Hij maakt hij goed gelukkig. Ik aan de andere hand voel mij niet zo goed nog altijd. Nu 6 dagen na de bevalling heb ik nog steeds in de nachten vooral last van extreem koude rillingen en me hele rug doet pijn. Van de plek waar ik een epidurale kreeg maar ook me schouders bovenrug nek hoofd. Ik maak me zorgen want ik herken dit niet uit me eerste bevalling.. ik wil me ook beter voelen omdat ik een peuter heb rondlopen en voordat mijn kleine man thuis komt. Heeft iemand dit ook gehad? Nu verliep deze bevalling anders natuurlijk.. (weeenremmers, longrijpers, antibiotica) wat ik allemaal voor de bevalling snel kreeg toegediend. <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" /><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" /></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">wat kan ik het beste doen?</p>

ik zou ook de verloskundige bellen! zij kan eventueel met je huisarts overleggen.
die koude rillingen had ik ook een week na mn bevalling, ik had flinke koorts en voelde me intens beroerd. Dat bleek een borstontsteking en blaasontsteking te zijn, verloskundige gebeld en die was gekomen, had met mn huisarts overlegd en mijn man kon antibiotica voor me ophalen. Na een paar dagen ging ik me beter voelen. 
Sterkte!

Als je ligt, is de pijn dan minder? 
Dan kan het ook aan de ruggenprik liggen. Ik zou hoe dan ook huisarts of verloskundige even bellen en er naar laten kijken!
Succes!

Hiervoor kun je zeker de verloskundige gewoon nog bellen. 
Doen hoor!

Wat voor pijn is het? Ik had wel heel erg veel spierpijn na mijn bevalling (lang moeten persen). Ik zat er een week later nog van te bibberen als ik rechtop zat. Ook was ik nog een aantal weken erg slap en licht in mijn hoofd, waarschijnlijk het gevolg van de zwangerschapsvergiftiging. Maar ik voelde dus wel duidelijk dat de pijn van mijn spieren kwam. Bekkenpijn natuurlijk, maar dat hoort er soms gewoon bij. Daar heb ik therapie voor gehad. 

Terug
Bovenaan