slecht warm eten nog steeds

Ik ben nu bijna 12 weken zwanger en ik eet nog steeds erg slecht warm eten. Ben verder helemaal niet misselijk eet overdag ook prima niks aan de hand. Maar als ik moet warm eten is het 1 groot drama eet zo weinig want word dan wel misselijk.. Me buikje groeit netjes maar heb het idee dat ik eerder af val dan aan kom. Als ik op de weegschaal sta tenminste dan ben ik een kilo afgevallen:S
Wie heeft dit probleem ook?

Zit nu op 8.2 en ook hier is warmeten een drama.
Heb bere honger en ook wel zin in warm eten en dan staat et onder mn neus en begin met lange tanden te eten... zo raar voor de zwangerschap luste ik wel 3 keer per dag een warme maaltijd.
Hebben nu afgesproken dat manlief kookt en dat scheelt wel wat, heb ik niet zo lang die lucht in mn neus.
Begin heel dapper nu maar na een half bord word ik misselijke en dan stop ik accuut. Na een half uur een bakkie vla en dan een uur na het eten schil ik mn fruit.
Dus dan op die manier maar de pietamientjes binnen krijgen. Slik wel elke dag een vit preparaat. voor de zekerheid.
Voor de zwangerschap zat ik op 70,5 KG toen 2 en half af gevallen en nu vanmorgen weer gewogen, zit nu op 69KG
Maar eet de hele dag verder gewoon. de kilo's zullen dr straks vanzelf wel meer aankomen haha.
Sterkte en hoop voor je dat het eten snel beter gaat.

X

Ik heb wel dat ik eigenlijk alleen wil eten waar ik echt zin in heb. Dus als ik zin heb in pasta, wordt het pasta. Zijn het aardappels en boontjes, dan eten we dat.
Ook zit ik steeds opeens vol. Er kan dan ook geen hap meer bij. Als ik dan probeer verder te eten wordt ik wel misselijk.
Toch eet ik wel genoeg. Ik krijg ook sneller weer opnieuw honger. Meuslibollen doen het dan erg goed!

Ik wens jullie succes met het eten. Het enig wat ik er van kan zeggen is ook proberen alleen te eten waar je echt zin in hebt. succes er mee!

ik zit nu op bijna 10 weken en walg van vlees gebakken zowiezo bahh ik probeer wel als i k merk dat ik misselijk word iets te eten dan gaat het beter
fruit gaat er wel heel goed in terwijl ik dat eerder niet graag at
en ik zot iddd snel vol heel vervelend is dat

Nou hier het zelfde hoor! Ik heb heel de dag door vreselijke honger en als ik wat eet smaakt het gewoon niet. Warm eten gaat ook erg langzaam, alles gaat in stappen en ben elke avond als laatst klaar. Ik hoop wel dat dat hongergevoel snel over is want als ik niet eet wordt ik weer misselijk. Blehh

Terug
Bovenaan