slecht zien?

Ik twijfel weleens of Tjerk goed ziet. Heb geen idee waar ik dan naartoe moet. Opticien is hij nog te klein voor. Is het bij die kleintjes wel te meten? Hij staat vaak heel dicht op de tv, kijkt met toegeknepen oogjes. Herkenbaar of moet ik daar naar laten kijken? (druk genoeg op het moment eigenlijk)

Het is al wel te meten hoor bij de optoptrompist (zoiets) in het zh via de ka.....
Hoe ze het precies doen dmv druppeltjes en dan in het oog kijken. Hebben we toen ook bij Floortje gehad. Dus als je twijfelt ff bij de volgende Co. In Rotterdam aankaarten wrs kun je dan gelijk door.

alicia doet dat ook maar dat doet ze ook als ze op de bank tv kijkt.
bij mij op stage hebben we een kindje van 14 maanden met een bril rondkruipen. maar bij hem is er niks mis! hij doet net of ie dingen niet ziet want als je m een koekje voor zn neus houd weet ie m te pakken

sorry hoor kelly maar ouders zetten hun kind van 14 mnd echt niet zomaar voor de lol een bril op!!!
Niemand ziet aan de buitenkant wat een kind echt ziet dat moet aangetoond worden....
Dus daar vanuit gaande zal hij hem echt wel nodig hebben!!!!

Kelly ik heb ook een bril maar ik kan dingen prima zien.. Alleen als ik auto rij of moe ben moet ik hem op hebben omdat ik anders ga teuren en zware hoofdpijn krijg waar paracetamol niet tegen op kan..

En als je een bril hebt voor ver ja dan zie je van dichtbij alles prima en zo ook andersom

ik heb ook een bril en ik kan het ook prima zien hoor. alleen heb ik aan het einde van de dag hoofdpijn. hij heeft een bril voor dichtbij en valt ons dus op dat hij een koekje prima ziet!

Al heeft hij geen bril op, is ie nog niet blind hoor. Haha, de wereld is waziger voor hem. Ze geven echt geen bril voor het leuke.

@mamavfloortjejochem. Thnx voor de tip, zal het morgen gelijk even vragen in rotterdam

eh , misschien ruikt ie het koekje???

Misschien heeft tjerk een iets luier oogje ofzo.
alles wat je niet vertrouwt moet je gewoon aankaarten hoor. liever 10 keer voor niks, dan 1 keer helemaal niet.

smooty

Terug
Bovenaan