Slecht??

Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje. Ik ben op dit moment bezig met een ander huis, en mijn huis staat in de verkoop. Is het dan echt zo slecht van mij om nu ook te proberen om zwanger te worden?
i.v.m. de spanningen? Dit zijn toch alleen maar positieve spanningen, of heeft het daar niets mee te maken?

Groetjes van mij.

Ik heb met mijn eerste zwangerschap precies hetzelfde gehad. 2 maanden zwanger, huis gekocht, meteen eigen huis in de verkoop.
Vervolgens toen mijn meisje 2 weken oud was kregen we de sleutel en toen ze 6 weken was gingen we verhuizen.

Wij hebben ons wel de luxe van een verhuisbedrijf veroorloofd die alle meubels uit elkaar en weer in elkaar hebben gezet. Dat gaf een heleboel rust!

Ach en achteraf was het het allemaal waard, die zomer zaten we lekker in de tuin!

Nu kan ik me wel voorstellen dat de een sneller stress heeft dan de ander en daar dan ook weer anders mee om gaat. Als jij je goed voelt is er niets aan de hand.

Groetjes
Jolanda

Hoi,
Ik wil even anoniem mijn reactie geven. Ik hoop nl. op een positieve test maar ik ben gestopt met de pil terwijl ik nog niet helemaal beter ben van een burn-out. Ik heb af en toe zeker last van stress maar toch...De dokter zei me dat dit geen belemmering hoeft te wezen. En als je lichaam er niet aan toe is, wordt je toch niet zwanger, zei hij. Ook heb ik een vakantie gepland terwijl ik dan misschien wel zwanger ben. Maakt het uit? Als je maar geniet denk ik. Succes met je huis.

Precies! Het ergste wat er kan gebeuren is dat je hoofd er nog niet naar staat en dat het dus niet 'lukt'. Wij waren een half jaar aan het klussen toen we ons nieuwe huis kochten en ons oude huis werd verkocht en twee weken later was ik zwanger. Onbewust speelde het toch mee, denk ik achteraf.

Terug
Bovenaan