Slechte 1 april grap

A

Anoniem

Guest
Ja het is natuurlijk vragen om, een zwangersschapstest doen op 1 april.

Ik deed dus vanmorgen een dipstick zwangerschapstest (die je al 4 dagen vooraf kunt doen).
De test deed heel raar, het paarse goedje kwam terug op de plek waar de 2e streep moest komen staan, toen het eindelijk weggetrokken was, zag ik eeen heeeeeeeeeeeeele lichte streep.
Na 10 minuten was er niks meer te zien.

ook nu na een uur niet meer.

1 april grap ... grappig vond ik m niet :(

hey meis..

ik zou als ik jou was gewoon nog een keer te testen om zekerheid te hebben,
wanneer is je NOD dan want anders moet je gewoon ff wachten..

succes..

xxx

ik heb mijn eisprong op dag 7/8/9 gehad, 14 dagen daarna zou je kunnen testen, zit nu op dag 21, ik weet het dat is heel vroeg, maarja so be it.
Over 2 dagen ga ik nog een keer testen, mocht het zo zijn dan is dat streepje natuurlijk duidelijker.
Maar tot nu toe ervaar k het maar als een 1 april grap :)

Streep is streep.. Een hele voorzichtige felicitatie dus.
Over twee dagen nogmaals testen en ik hoop/duim voor je dat ie dan duidelijker is!

Sterkte met wachten! Liefs

spannend meid.....hoop zo dat je over paar dagen een knap test hebt!!!!

Ik ben een grote fan van Adele! en een super goed gelofig meisje! dus mijn man zei gisteren .; Adele komt ook binnenkort naar nederland en in zwolle dacht ie. kon vanaf vanochtend 7.00 kaarten halen bij primera! mijn man heeft nachtdienst en komt om 7.00 uur van zijn werk dus ik zei..ohhh haal jij dan even kaarten op, je komt er aan langs! toen moest ie al lachen want zijn eigen 1 april grap was mislukt!hij had gehoopt dat ik er had gestaan om 7.00 uur voor kaarten!maar omdat ik zei rij jij er ff langs, had ie niet verwacht!!!
ben benieuwd wat voor grappen er nog meer komen vandaag!

WY2006................wat spannend!!

Een beetje zwanger bestaat niet dus een heel lichte streep is er ook één! Geen HCG? Geen streep(je)!!!!!!

owwwwwwwwwwwwwww let us know!!

Terug
Bovenaan