Slechte drinken! Help!

Onze kleine man is alweer acht maanden. In zijn mondjes schieten de tanden als paddestoelen uit de grond. Dit heeft helaas tot gevolg dat hij al een week slecht drinkt. Dit houdt in maximaal 400 mililiter. Hebben jullie tips waardoor hij toch wat meer vocht binnen krijgt? Ik heb thee en diksap al geprobeerd.............
 
Inderdaad een flink bord pap 's morgens en tussen de middag!! Dus meer water en minder schepjes melk. Hou het gewoon een beetje dun, dat het net te scheppen is! Doe ik altijd bij mijn dochter... dikke pap zit zo vol calorieën! Dat is al 2 x 150 cc of meer als ie dat lust... meer is altijd beter.

Verdun het gepureerde fruit met water!! Geef twee keer fruit per dag! Ipv een koekje 's middags geef je gewoon weer fruit. 2 x 50 cc

Diksap lepelen.... werkte hier ook goed. Je bent lang bezig, maar ze krijgen het wel binnen. gewoon een grote lepel gebruiken en gieten maar. 2 x 100 cc

Zijn bordje groente nat maken met warm water! Heb je gelijk een fijn prakje en hij heeft weer vocht binnen. 1 x 50 cc

ja met wat kunst en vliegwerk kom er je zo aan 650 cc!

Succes meid, ik ken het drama... je wordt er zo bezorgd van!
 
En gewoon toch wel die fles blijven proberen... misschien pakt ie m ineens toch wel weer. Het kan ook zijn dat ie zat is van de fles. Loïs was m rond een jaar helemaal beu.... daarvoor echt weken aanmodderen!
Ik heb haar toen steeds laten oefenen met een rietje. Gewoon voordoen en zuigbewegingen maken. na een paar keer oefenen doen ze het per ongeluk en krijgen ze door dat er drinken uit komt. Wat ook hielp is een pakje drinken met een dun rietje en dan even knijpen als ze het rietje in hun mondje hebben!
Toen ze het eenmaal door had was het leed geleden.

Misschien een idee??
 
Terug
Bovenaan