Slechte drinker

Hoi, mijn dochter van bijna 9 weken drinkt vanaf vorige week een stuk slechter. Ze drinkt in totaal op een dag met 6 voedingen zo'n 550 - 650  cc. Ze was nooit een hele grote drinker...  Het is af en toe ook een drama om de voeding binnen te krijgen. Ze doet er dan heel lang over (soms drie kwartier tot een uur) of ze valt in slaap. Ze is verder wel heel tevreden en gezellig, heeft genoeg plasluiers maar het zit met  toch niet helemaal lekker. Ze krijgt overigens de care voeding van het Kruidvat met speen 2 van Avent (soms driestandenspeen). Ik heb zelf ook al zitten denken aan een "sprongetje"... Heeft iemand hier ook ervaring mee? Tips en trucs zijn ook altijd welkom!  

quote: Fleur79 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-04-2007 11:27:43'));

Hoi,

Mijn zoon Joshua (8 weken) is er net weer uit denk ik, maar hij dronk de hele week haast niet meer dan 400cc. Ik geef bv, en heb dit gecontroleerd door eerst te kolven. Nu is hij pas een beetje hangerig wil graag bij mij zijn. Maar drinkt weer goed gelukkig, ik ben ervoor bij de cb gegaan. Hij is al veel aangekomen de laaste 7 weken dus zeiden ze dat het niet al te erg is, zolang ze maar wat binnen krijgen en niet gaat afvallen. Dus idd een sprongetje, de een is er wat eerder mee dan de andere.

ik hoop dat je hieraan wat hebt, let op temp en evt spugen als die goed zijn en ze valt niet af, is het niet erg. Wel blijven aanbieden de voeding. Joshua ging huilen als ik het aanbood  en nu wil hij weer graag drinken en weer meer dan voorheen.

grt suuz mv joshua 8-2-07

ps laat je me weten hoe het gaat en wanneer het weer goed is? Oh ja over de speen kan ik je niks vertellen, maar om er toch nog wat meer in te kijgen kun je   misschien het grootste gat geven?? Ik weet niet of ze gewent is snel te drinken anders kan ze zich verslikken met een te groot gat en dat is niet leuk voor haar. Joshua is gewent dat het hard uit mijn borsten spuit en heeft met de speen een erg groot gat nodig anders valt hij in slaap voordat hij genoeg binnen heeft.

sorry voor lang bericht

Hoi Fleur,

Ik las laatst op een ander forum (sorry, weet niet meer waar) dat er daar een heel aantal kindjes was wat de kruidvat-voeding vies vond. Smaken verschillen, maar je zou misschien een andere voeding kunnen proberen om te zien of je kindje daar beter van drinkt?

Groetjes,

Eveline

Hoi Eveline, dat had ik ook gelezen over die kruidvatvoeding dus vandaar dat ik het er ook maar even bijgezet heb. Ik heb ook met het CB gebeld en zij bellen mij vanmiddag terug... ennuh dan zul je net zien dat ze bij de voeding van daarnet 130 cc (en da's veel voor haar) wegdrinkt en dat ze er ook niet zo lang over heeft gedaan... ow babies...hihi

Terug
Bovenaan