Slechte eerste echo gehad..

<p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Gisteren hebben wij de eerste echo gehad. Volgens de berekeningen had ik zo’n 8 weken zwanger moeten zijn. Dit is berekend a.d.h.v. positieve zwangerschapstesten, ik heb namelijk heel onregelmatige cyclussen (zo'n 3/4 per jaar). 8 januari eerste positieve test in handen gehad. Bij de inwendige echo zei de verloskundige: ik zie een zwangerschap die hoort bij 6 weken, dus dat is slecht nieuws als je 8 weken ver moet zijn. Ze kwam uiteindelijk uit op 6w2d, zonder hartslag. Ze zei dat wij ervan uit moeten gaan dat dit uitdraait op een miskraam. Aankomende dinsdag moeten wij terug voor een echo om te kijken of het beeld hetzelfde is of er toch nog groei is. Ik ben zo verdrietig, mijn ogen zijn dik van het huilen.. Heeft iemand ervaringen hiermee? <br /><br /><br /><br /></span></p>
 
Hoi lieverd ! 
Wat een rot nieuws ! Hier ook ervaring met een slechte echo , had precies hetzelfde als jou en ook dit is een miskraam geworden , je wilt dit nu niet horen maar veel vrouwen krijgen een miskraam ( ik zelf heb mijn derde afgelopen week gehad ) 
Ik ga heel veel duimen voor je ! 
 
Ahh wat enorm verdrietig. Heb helaas zelfde meegemaakt. Uiteindelijk kwamen we in het zh en bleek week later er een hartje te zijn. Was zo enorm heftig. Helaas was deze zwangerschap gestopt met 9 weken. Ik hoop voor je dat je dit bespaart zal blijven??. Heel veel sterkte
 
Ik heb ruim een jaar geleden ook zo'n echo gehad, hoe ver ik precies moest zijn wist ik niet ivm nog niet ongesteld geweest na bevalling, maar ik had al 3 weken positieve testen in handen en volgens de echo was ik 5+4 ofzo, dus wel erg vroeg positief getest om pas zo pril zwanger te zijn. Er was wel een kloppend hartje bij mij, maar alsnog een miskraam geworden later (tot formaat van ruim 9 weken gegroeid), ik neem aan dat er toen ook al iets niet helemaal klopte omdat ik voor mijn gevoel echt ongeveer een week verder had moeten zijn.
Soms hoor je van die wonderverhalen dat het dan toch op de een of andere manier goed zit maar een pauze genomen heeft oid (en ik hoop van harte dat jij zo'n wonderverhaal mag hebben), maar ik vrees dat je je inderdaad beter kan voorbereiden op het ergste. Heel veel sterkte in elk geval met het verwerken van deze klap.
 
Ik heb dit afgelopen december ook gehad. Ik zou 7 weken zwanger zijn maar op de eerste echo was het ergens tussen 5 en 6 weken. En tijdens de tweede echo geconstateerd dat het hartje inmiddels was gestopt.
Vond het ook afschuwelijk maar ik probeerde troost te vinden in het feit dat er iets mis was met het kindje. Dit is dan een manier van je lichaam om het af te stoten.
Ik hoop voor je dat het bij jou anders loopt en je positief nieuws krijgt.
 
Hoihoi. Hier ook even een positieve reactie.
Ik wist ook niet hoelang ik zwanger was bij de 2e, ook zeer onregelmatige cyclus. Ik had al snel een positieve test in handen, dus dacht, toen ik bij de afspraak kwam, ook al wat verder te zijn. (6-8weken). Er was geen hartslag te zien. Ik moest toen een week (of 2, weet het niet precies meer) later terugkomen. En ja hoor! Een heel mooi hartje! Ik was, bleek toen, bij de eerste echo, pas 4 weken ofzo, dus was er nog geen hartje te zien. Ik had gewoon heel erg vroeg die positieve test al. Nu loopt hier een blije dreumes van 1.5jaar.

Veel sterkte komende tijd, het is slopend om te moeten wachten. Ik hoop dat het voor jou ook zo zal lopen.
 
Hier ook een slechte eerste echo gehad. Mijn cyclus was dus ook onregelmatig. 10 hele lange dagen moeten wachten op een volgende echo. Uiteindelijk was alles goed, blijkbaar was ik bij de eerste echo pas 6 weken. Nu ben ik 24 weekjes zwanger. Ik duim voor je!
 
Terug
Bovenaan