slechte eet week pfff

pff heb deze week enorme behoefte aan slecht eten haha

na 15 weken misselijkheid voel ik me nu beter...

we hebben deze week al 2 keer friet op (oke ikke broodje stoofvlees en kroket en paar pinnetjes) en chinees vorige week zaterdag en gisteren broodje donor sjammmieee maar wat voel ik me schuldig nu......

echt erg.. heb me voorgenomen deze week eten we alleen maar normaal eten (spaghetti en vlees.groente en aardappelen) en geennnn friet zowieso en chinees haha

herkent iemand zo;n week??? voel me echt schuldig nu bah......

ga vanavond maar aan de fruit haha

groetjes

Hahah als het aan mij ligt eten we ook iedere dag iets met een P. Lachen zeg! Maar gelukkig heeft mijn man zijn verstand niet verloren en gebeurt het hooguit eenmaal per 2 wk....maar ik kan me niet beheersen met chocola en marsepein en koekjes en gevulde speculaas :)

Op de koekjes na, heb ik er totaal geen last van, ben namelijk gek op groente en salades. Probeer iig niet teveel koekjes te verorberen.
Al heb ik vandaag wel een patatje gegeten, was op wedstrijd en dan hoort dat er altijd bij. Plus een broodje gezond om niet verder aan de frituut toe te geven.

Kan iemand mij uitleggen wat er zo slecht is aan chinees?? Ik hou er zelf niet van behalve witte rijst met kip in tomatensaus, dus dat is niet ongezond.

chinees is ip niet slecht mits je het niet 3 keer per week eet

was voor ons de eerste keer in eehhh maand denk haha maar goed had een dipje gisteren en nu is ie weg hoor hihi

groetjes danielle

hmmmm,tja ik herken het ook wel,ik heb gisteren nog patat op,en 2 dagen ervoor mac donalds,ja het is een soort drang dan ik moet het gewoon hebben op dat moment!
Ik eet verder wel gezond groente aardappels en vlees,maar niet elke dag,vaak gewoon brood,ach ja moet kunnen vind ik.

na m,n zwangerschap ga ik wel weer lijnen

groetjes

Terug
Bovenaan