Slechte GGT test vandaag...

Ik heb vanmorgen een glucosetest gedaan. Twee uur na de glucosedrank was mijn gehalte 11.7 !!!

Ik heb dus zwangerschapsdiabetes.
Nu moet ik mezelf 7 keer per dag prikken.
Volgende week hoor ik of ik ook insuline moet gaan spuiten...

Nog vier weken...

Joh wat balen zeg!!!
Ik weet niet precies wat t inhoud maar 7x per dagen spuiten lijkt me behoorlijk vervelend.
Is het ook gevaarlijk voor je kindje?

Nou ja....idd nog maar een paar weken Max.
Hou je daar maar aan vast.

Sterke!

Ow vervelend. Ik heb m pas ook gedaan zooo smerig! Ik werd er misselijk van,en ik kan nogal wat hebben.. Nou was mijn waarde 7.9 en hebben ze verder niks mee gedaan dus...Kan ook een moment opnamen zijn mss? Sterkte er mee!

Gelukkig had je al een keizersnede gepland staan. Bevalling wordt anders nl ingeleid en je moet in het zh bevallen. Dan is het met ks wel een last minder.

Ik had doet test al veeeeeel eerder in de zwangerschap.dat ik risico factoren had. Waarom doen ze hem bij jou zo laat nog, hadden ze het idee dat het niet goed ging? Is het kindje groot of juist klein

Het is makkelijk praten maar het grootste deel van je zwangerschap zit erop . Mocht je insuline moeten gaan spuiten, is nog maar een paar weken misschien troost je dat. Maar balen is het wel!

Zijn waardes nog wel goed nu je zelf meetof nog te hoog.

Gaat alles met de kleine wel goed?

Ik heb hem ook nog maar 2 weken geleden ofzo gehad. Omdat baby groot is idd. Maar geloof dat de gynaecoloog toen tegen mij zei dat t nog wel veel hoger moest zijn. Maar ik had natuurlijk 'maar' 7.9. De grens was 7.8 vertelde hij. Ik denk zelf dat t wel meevalt hoor..Maar goed t is niet leuk,maakte me zelf ook wel redelijk zorgen erom.Uiteindelijk voor niks dat wel.

Ja hier doen ze het eerder als jecrisicofactoren hebt weet niet bij hoeveel weken meer. Ik ben wat zwaarder, de eerste was meer dab 8 pond en er zit ouderdomskwalen diabetes in de fam.vandaar. kan me voorstellen dat als tijdens de zwangerschap blijkt dat het kindje wat groot is ze deze test doen.

Wat een vies spul was dat overigens :).

Vervelend dat je zo stress had r.m gelukkig verder geen actie.

Krijg de indruk dat het beleid soms per persoon verschilt. Maar 11.7 is wel te hoog. Goed dat ze er verder naar kijken.

Ja is ook logisch idd. Ik heb die risico factor blijkbaar niet. Al ben k wel wat te zwaar :) maar heb in de fam. geen diabetes voorkomen.

Ja vond t smaken naar van die aanmaak limonade. Waar je water bij moet doen, en als je er te weinig bij doet smaakt t zo haha.
Ja nou dat komt vooral omdat ik toen nog maar 3 weken moest ofzo. Ben 1 november uitgerekend,ben ik dan nog niet bevallen gaan ze ook mij inleiden. En dan de week erna,5 november.

Terug
Bovenaan