slechte nacht gehad .

hoi meiden ik moet even klagen hoor ,
wat was ik het zat vannacht .
ik werd wakker door hele erge maagzuur , dus ik naar beneden om antagel in te nemen , werd ik me daar toch helemaal niet goed licht in me hoofd en kramp in me buik .
Voorzichtig naar boven en daar kreeg ik het weer om de drie tot zes minuten dus man lief wakker gemaakt en gevraagd of hij de klok in de gaten houd. Het heeft in totaal twee uur geduurt toen konden we weer lekker slapen , wie heeft dit ook gehad , dit voelde echt als voorweeen .
maar kan dat nu al ik ben 30wk en 4dg .
Ik hoop dat ik vanavond wat beter slaap .

gr evelien

Hoi Evelien,

Ik zou toch even de verloskundige bellen over misschien meer rust nemen van het werk. Ik merk zelf dat op het moment dat ik te veel doe ik juist harde buiken krijg als ik onder de douche sta ipv dat het dan rustiger wordt en zeker ook tijdens rust of slaap.... En dit kan heel gek klinken, maar als het bij mij te gek word met het maagzuur probeer ik het spugen even niet meer te voorkomen. Als je daarna vanillevla neemt en rustig gaat slapen zul je merken dat je de volgende dag een stuk fitter bent.

Succes en neem alles wel serieus! Bedrust is het uiterste, maar altijd nog beter dan wanneer er met de kleine iets niet goed gaat......

ik heb ook wel last van voorweeën volgens mij, als ik loop lijkt het soms net alsof er met een mes in mijn blaas word gestoken en voel ik druk van onderen. hij ligt ookal met z'n koppie naar beneden dus het zou best kunnen volgens mij.......

Ik heb ook voorweeen sinds 1 week, ben nu 32 weken.
De gynaecoloog zei me dat ik daarvoor paracetamol mocht nemen.
Daarnaast moet een warme douche helpen en een warme kruik.

hoi meiden ,
bedankt voor jullie reactie .
ik heb de vk op bezoek gehad en die heeft alles na gekeken en er is gelukkig nog niks aan de hand , wel moet ik zo even me urine na laten kijken op evt verscholen blaasontsteking .
Dus even afwachten .
Verder is het nu rustig in me buik. Dus ben er wel blij om want ze moet nog even een poosje blijven zitten .
Ik kreeg als advies als het weer gebeurde warm douche of een warme waterzak op me buik en evt paracetamol, rust deed ik al , al ga ik nu s`avonds wel wat vroeger naar bed .
En dat helpt

gr evelien

Terug
Bovenaan