Slechte nachten door snurkende vriend

Hey hey,

Wij wonen gedwongen bij mijn schoonouders samen met ons zoontje van 6 maanden vandaar dat hij bij ons op de kamer moet slapen er is geen plek voor babykamer.
Ik merk nu al een paar nachten dat mijn zoontje snachts wakker word van het gesnurk van mijn vriend en dan zit ik er de hele nacht mee want mijn vriend is snachts gewoon niet wakker te krijgen :( nu heb ik alles al ge probeert zoals hem aantikken of zelfs wakker proberen te maken of op zijn andere zij rollen niks werkt en mijn kleine man word er wakker van en slaapt dan ook niet verder? ik weet me geen raad meer als ik mijn vriend vraag om een nachtje op de bank te liggen zodat ik en ons zoontje even bij kunnen slapen verklaard hij mij voor gek en vind hij dat dat niet nodig is. Heeft iemand tips want ik en mijn zoontje slapen al nachten slecht hierdoor het maakt mij verdrietig dat hij er overdag gewoon extra moe door is en daardoor dus ook een heel stuk humeuriger :( heeft iemand tips voor me

Oh vreselijk, hier gebeurt dat ook wel eens. Ik maak hem dan echt gewoon wakker hoor, of hij nou wil of niet. Dat hij dan zelf maar met de baby gaat zitten. Dan snapt hij vast ook hoe verstorend dit is voor ieders nachtrust en is de bank misschien toch een optie.. Vind het heel sneu voor de baby (en mezelf) als hij wakker wordt van mijn man zijn gesnurk ?

Wellicht dat een white noise apparaat kan helpen (bijvoorbeeld van Numsy, maar je kunt het ook gewoon via Spotify op je telefoon aanzetten op repeat). Het is misschien heel even wennen maar het werkt echt. De continue ruis maskeert een groot deel van de omgevingsgeluiden. Ik heb hier een heel licht en slecht slapende dochter die werkelijk van alles wakker wordt (ze slaapt wel op een eigen kamertje) en sinds we dit gebruiken gaat het echt een stuk beter. Zelf gebruiken wij het ook wel eens, bijvoorbeeld als mn man overdag slaapt na zn nachtdienst. Dan is het top om het geluid dat de kinderen in huis maken weg te filteren. 

succes, hoop dat het jullie kan helpen.

Zijn jouw ouders in beeld? 
Dan zou ik daar namelijk gaan slapen met m'n kindje, de helft vd week bijv. 
En ik zou het gesnurk eens opnemen voor je vriend. Dan begrijpt hij echt wel wat jij bedoelt. 

Ik zal zeggen neem x op zijn gesnurk en laat het hem horen ik trap mij man gewoon wakker als die niet wil ja word die boos pech ik heb er last van

Mijn vriend snurkt ook onwijs. Hij heeft een test gedaan bij een slaapkliniek (via doorverwijzing huisarts). Hij bleek slaapapneu te hebben en heeft daarvoor een apparaat met masker gekregen. Nu snurkt hij helemaal niet meer. (En kan ik na 9 jaar drama eindelijk zelf fatsoenlijk slapen).

Terug
Bovenaan