Slechte nachten

<p>Wie van jullie heeft het ook zo zwaar met omdraaien in bed. Soms knakt het gewoon tussen mijn benen. Ik heb al van alles geprobeerd. Wie heeft raad?</p>

Ik doe handdoeken tussen knieen en een half opgerolde onder me buik aan de zijkant. Mijn buik trekt ook heel erg omdat ik mager postuur heb en dus ook 15kg zwaarder ben nu maar dit helpt de nachten goed te slapen 

Ik zou lekker een voedingskussen aanschaffen. Die kun je mooi tussen je benen leggen als je op je zij ligt. Met veel kussens slapen deed ik altijd. Redelijk ongezellig voor je partner, maar beter dan een slapeloze nacht. 
Succes ermee!

Ja hier ook drama!
Met kussens slapen vond ik ook niet fijn. Dan werd ik wel wakker omdat de kussens niet meedraaide in me slaap...
T beste slaap ik nog op 2 paracetamol ? Dan slaap ik eigenlijk de hele nacht door... Ipv ieder uur wakker

Met voedingskussen slapen vind ik echt heerlijk, tussen benen en onder/tegen buik. Word evengoed wel wakker als ik me om wil draaien omdat het best een werk is dat hele kussen mee te slepen.. Maar het slaapt wel heerlijk. En ik moet toch vaak op om te plassen dus wakker worden doe ik toch wel.

Voedingskussen tussen je knieën, op je linkerzij liggen en de dream belt Zwangerschapsriem van Babymoov! Die laatste is super fijn omdat het je buik ondersteunt door twee kussentjes aan de zijkant die mee draaien als je beweegt. Heb m zelf via marktplaats gekocht, hij kan nl gewoon gewassen worden. En verder blijft draaien idd oncomfortabel en zijn de laatste weken niet fijn qua slapen...

Terug
Bovenaan