Slechte Nipt test

Even mijn verhaal kwijt..
Afgelopen donderdag precies 12 weken zwanger. Ik werd gebeld door de vk met de uitslag van de Nipt test. Er waren aanwijzingen gezien voor het Edwards syndroom. Een klap in ons gezicht. Maar het zegt nog niks want bij 24 op de 100 baby's is het daadwerkelijk zo. Dus 3/4 kans dat het niet zo zou zijn. De volgende dag kregen we hier in het ziekenhuis een gesprek en een echo. Toen werd het duidelijk. Het babytje heeft een hele laag vocht om zich heen en een geklooi van 6mm..... ook een groeiachterstand van 6 dagen. Het kleine beetje hoop is weg.... woensdag moeten we naar Nijmegen, weer een echo om te kijken of het kindje nog leeft. En een vlokkentest.......

Dit is zo onwerkelijk

Lieve Mama,
Het is verschrikkelijk om te horen dat er iets mis is met je kindje. Ik weet er helaas alles van. Wij zijn onze tweelingdochtertjes in augustus 2017 verloren met 23 weken en nu weer hebben we een hele spannende zwangerschap met complete bedrust. 
Op Facebook zijn er gelukkig hele fijne groepen met mensen die hun kindje zijn verloren, mocht het nodig zijn dan hoop ik dat je daar steun kan vinden. 
Heel veel sterkte en vraag om hulp, je hoeft dit niet alleen te doen. Liefs

Terug
Bovenaan