slechte ontlasting

Het gaat opzich heel erg goed met milan. Maar hij heeft vreselijk veel last van zijn darmpjes. Zijn onlasting is ook erg traag. Hij heeft maar om de 3 a 4 dagen een poepluier. We zijn ook al veranderd van voeding. Hij is daar erg onrustig door en echt vreselijk veel huilen. En aangezien we dit niet van hem gewend zijn omdat hij echt een heel tevreden mannetje is. Heb hierover al contact gehad met de huisarts en de wijkverpleegkundige maar ze zeggen allemaal afwachten. Hoezo afwachten kan toch niet dat kleine mannetje zo laten lijden. Zijn er meer die met dit probleem zitten of een oplossing hebben want begin er een beetje moedeloos van te worden. Hij ligt nu lekker op bed te slapen zodat ik nog wat in huis kan doen.

Bij ons hielp kindicol van Vsm altijd goed bij harde ontlasting.
Ook zijn er druppels van Vsm speciaal voor die darmkrampjes.

Je kunt het altijd proberen.

Als je bent overgestapt op voedsel voor darmkrampjes enzo dan is dat lichter verteerbaar zodat ze meer honger hebben..

Druppels van VSM heb ik:
Cinababy heet dat. Werkt erg goed.
Je hebt ook Infacol maar dat werkte hier averechts.
En tja, darmkrampjes is toch echt iets waar ze doorheen moeten, heel zielig maar meestal is het met een maand of 3 - 4 over.
Wat je kunt doen om de pijn te verlichten:
- Rondjes wrijven over zijn buik (met de klok mee).
Dit kun je doen terwijl je hem voedt, dat scheelt ook al.
- Op je schoot leggen en dan fietsen met de beentjes.
- Op zijn buik over je arm leggen.

Succes ermee!!

heel stom misschien; maar als hij echt niet kan poepen; huis tuin en keuken middeltje; een druppeltje sla/zonnebloem olie in zijn fles; werkt niet tegen krampen, wel is dat laxerend; waar door hij (hopenlijk) makkelijker poept en daar door automatisch de krampen wat minder worden (ik zeg dus niet; verdwenen, maar minder ;) )

hoihoi Mearle heeft hier ook last van, ik gebruik nu cina baby sinds 9 dagen en mevrouw heeft daar 7 poepbroeken van geproduceerd;) eerst zat ze ook om de 3 a 4 dagen..

Terug
Bovenaan