Slechte tekens??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zou me allereerst even voorstellen. Ik ben Jo en heb nu 5 jaar een relatie met een hele lieve jongen. Samen hebben we besloten dat we erg graag willen proberen om voor ons eerste kindje te gaan.
Ik vind het erg fijn om al jullie verhalen te lezen erg interesant om jullie kijk op bepaalde dingen te zien.
Ik ben nu 3 maand gestopt met de pil maar krijg maar geen echte ongesteldheid. De eerste maand na het stoppen van de pil wel maar de laatste 2 maanden was het echter alleen maar een klein beetje oud bloed zo'n 2 dagen hield dit aan en dan was het weer over. Nou was mijn vraag zijn er meer mensen met deze ervaring en heeft dit gewoon te maken met het ontpillen of is dit toch niet helemaal normaal?

Groetjes Jo

Hai,

Ik denk zelf dat het met het ontpillen te maken heeft, maar als je nou onzeker bent of erover twijfelt kunt je altijd even contact met je huisarts opnemen, of eens zoeken op internet...

Succes ermee!

Groetjes Maaike

hoi jo,

Ja het kan dat dit met het ontpillen te maken heeft. Ik hoor het toch wel vaker dat een ongesteldheid soms wel 3 maanden of langer wegblijft.

Even voor de duidelijkheid . Heb je al eens getest ?? Na die bruine afscheiding enzo. Want het kan ook dat je zwanger bent al ff zelfs. Ook dan kan je lichaam nog elke maand een soort van ongie afgeven. Niet bij iedereen, maar het kan allemaal wel.

Is dit niet het geval dan hoef je je nog geen zorgen te maken, tuurlijk
is het het heel lastig als je niet gewoon ongie word, maar een HA schijnt er pas wat aan te doen als je een half jaar verder bent.
Ik hoop dat het snel op orde is voor je.

succes

xx Bambi

Doet de ha er echt niks aan? Als jij een paar maanden achter elkaar niet ongi word zou je zelf toch wel graag naar een ha willen gaan om eens het een en ander te weten en duidelijkheid te krijgen of het inderdaad te maken heeft met het ontpillen...
(geen aanval en niet boos bedoelt hoor hihi)

hallo allemaal,

Ik heb zo'n 2 weken geleden een test gedaan en die was inderdaad negatief.

Fijn voor jullie snelle reactie! Ik wacht nog wel even af en dan maar een x naar de huisarts.....

ik snap trouwens niet dat ik hier niet mee ben begonnen (met dit forum) erg fijn om het met mensen te delen. Mannen zijn daar eerlijk gezegd toch net iets anders in...haha!

Xx Jo

He ,

Het verschilt wel  per HA. De ene zal je eerder door verwijzen naar een gyn. of een pilletje   geven om je ongie op te wekken dan een ander.
Maar van wat ik de afgelopen maanden allemaal heb gelezen. moet je bijna een half jaar geen ogie hebben gehad voordat ze er wat aan doen. Stom he.

En je kan meestal pas na een jaar proberen terecht voor een doorverwijzing naar de gyn.
Ik vind een bekrompen zootje. In het buitenland gaat het er heel anders aan toe.

Jammer dat je test negatief was. Dan maar hopen dat je ongie snel normaal op gang komt.

succes.

xx Bambi

Hallo Jo

Ook ik heb hier last van. Ik ben ook na het stoppen met de pil pas 1 keer natuurlijk ongesteld geworden (na 63 dagen). Dit was begin augustus. Sindsdien niet meer. Ik heb ook al 3 keer last gehad van bruine afscheiding of oud bloed wat het ook geweest  moge zijn. Ik ben deze week nog naar de h.a. gegaan. Ik kreeg een inwendig onderzoek en alles was in orde. De huisarts  wilde me, als ik dat  ook wilde, doorverwijzen naar de gynaecoloog. Omdat ik hier toch tegenop zie en beetje bang van wordt (al die onderzoeken en tabletten)  hebben we besloten dat als  ik rond februari nog steeds zo ´n onregelmatige cyclus heb, ik dan wordt doorverwezen naar de gyn.Dat is dus 6 maanden na mn menstruatie.
Het lijkt misschien nog lang maar het vliegt om. ik was er eigenlijk ook van geschrokken dat ik al een halfjaar pilvrij ben. Ik had gedacht dat ik nu toch wel al stilletjes aan zwanger zou zijn.

Ik wens je veel succes
Renée

Hallo Renee,

Ik kan me goed voorstellen dat je hier erg tegen op zit.Dat  was ook mijn reden nog niet naar de dokter te gaan.  De tijd viegt inderdaad voorbij. Ik ben inmiddels ongesteld geworden. Ik hoop dat er nu een beetje regelmaat in komt. Ik hoop dit ook voor jou. Zodat je niet naar de gynacoloog hoeft voor je ongi de uitblijft maar misschien wel voor een mooie zwangerschap!!!
Heel veel succes en ik wens wens je het beste!

liefs

Terug
Bovenaan