Slechte/vreemde drinker

Onze zoon is inmiddels 6 weken, al vanaf het begin is hij een slechte drinker.
Eerst dronk hij maar 20 en dit is inmiddels al 60, maar nog veel te weinig.
Het is wel zo dat hij vaker drinken wil, zo ongeveer om de twee/drie uur en soms nog wel vaker.
Als ik probeer hem meer te geven of ondertussen een schone luier om dan spuugt hij alles er weer uit.
Hij groeit echter wel goed maar het wordt zo vermoeiend ( ik heb nog een zoon van drie jaar ).
Zijn er meer baby's die van deze vreemde drinkers zijn? Of die dit geweest zijn?
 
Mijn zoontje was de eerste 4 weken net zo.Ik was al blij als ik er 50cc inkreeg, en dan kwam er geheid weer 25cc uit. Ik ben overgestapt op friso comfort. Sindsdien heeft hij nooit meer gespuugd. Hij vond de voeding ook erg lekker en at veel meer.
 
misschien bied een ander soort fles?speen uitkomst. Bij mijn oudste heb ik heel wat soorten gebropeerd voor ik een prettige had. De drie standen speen beviel toen heel goed, in het begin kunnen ze langzaam drinken zodat het goed door kan zakken en na een poosje kan je naar de volgende stand.
 
Ik heb herzelfde met mijn oudste dochter gehad. Ik heb haar al snel friso normaal + comfort gemengt laten drinken. Let wel op dat de ontlasting niet te dun wordt! Ik moet er wel bij zeggen dat het zeker totdat ze 4 mnd. was heeft geduurd eer ze "goed" ging eten. Ze kwam altijd voldoende bij, maar behoord duidelijk tot de kleintjes. Het vaste voedsel beviel haar duidelijk beter. Ze is inmiddels 2 jaar en eet alles...maar wel kleine porties.
 
Terug
Bovenaan