Slechte weerstand

Ik ben nu bijna 31 weken zwanger en merk echt dat ik een veel lagere weerstand heb dan ik had. Mijn man en ik waren ongeveer twee weken geleden verkouden en hij is allang weer beter. Bij mij lijkt het alleen maar erger te worden. Ik slaap voldoende, eet goed, maar niets helpt. Elke ochtend word ik wakker met pijnlijke brandende keelpijn en een volle neus. Heeft iemand een gouden tip om weer snel beter te worden? Ik ben er namelijk erg klaar mee en wil me weer fit voelen. Zijn er misschien mensen die Supradyn hebben gebruikt wat geholpen heeft? Dat ben ik nu aan het overwegen, omdat gezonde voeding niet genoeg blijkt te zijn<br />
 
Tijdens je zwangerschap is je weerstand minder. Dus heel herkenbaar. Tijdens mijn zwangerschap vermijd ik liever medicatie als dit nog perse nodig is. Ik dronk veel thee met gember, kurkuma en citroen en voor mijn keel (op aanrader van de apotheker) had ik antiflu. Gember en kurkumo werken ontstekkingsremmend, dus altijd goed om te gebruiken!
Hopelijk knap je snel op!
 
Gluten, koemelk en suiker onderdrukken het afweer systeem. Als wij ziek zijn proberen we die dus even te laten staan. En dagelijks sterke probioticum slikken om het afweersysteem te versterken, helpt hier ook altijd goed.
 
ik ben deze zwangerschap ook zoveel ziek geweest. 3x pittige griep gehad, zelfs in de zomer! heb ook nul weerstand merk ik. er is niet zoveel aan te doen omdat je liefst niet teveel middelen mag gebruiken.
veel vitamine c inderdaad, rust, en af en toe een paracetamol. beterschap!
 
Het hoort er helaas echt bij inderdaad, die lage weerstand. Ik ben 28 weken en heb al 2 griepjes achter de rug waar ik eerst 2 en toen 1 week last van had. Dat komt normaal nooit voor! 6 paracetamol per dag mag gewoon, dus neem die ook als je het nodig hebt. Veel beterschap!
 
Terug
Bovenaan