Slechte weerstand

Hallo, aanstaande mamma's

Hebben jullie ook zo'n slechte weerstand sinds jullie zwanger zijn.
Ik ben nu ruim 9 weken. en ben al 3 keer verkouden geweest. Duurt ook erg lang voordat het over is. Op dit moment heb ik de griep. Me dokter zei dat het geen kwaad kan voor de baby. Maar het lijkt me nou ook niet goed, als mama zich niet goed voelt , moet baby dat toch ook merken?

Groetjes,

Conny

Shit zeg, dat je telkens ziek bent! En je kindje merkt misschien dat je net lekker in je vel zit, maar zal aan voedingsstoffen niets tekort komen!! Daar zorgt de natuur wel voor. Maar t is vooral vervelend voor jou.

Om mijn weerstand te verhogen, gebruik ik de echina force tabletjes van VSM. Dit mag je tijdens je zwangerschap gebruiken! Ik slik er 1x per dag 2,  tegelijk met de zwangerschapsvitaminepil. En als ik echt verkouden of ziek was in vorige zwangerschap, dan slikte ik er meerdere keren per dag 2. Dit heeft mij erg goed geholpen!! Je zou ook Floradix kunnen gaan gebruiken, is een "kruidenelixer" dat op natuurlijke basis weerstand en vitaliteit verhoogt.
Succes ermee!!
Groetjes mira

Hoi Hoi

Kan echt geen kwaad hoor! bij de vorige zwangerschap ben ik ook begonnen met een flinke griep gevolgd door oorontsteking kwam er maar niet overheen,maar de zwangerschap ging perfect.

Beterschap

Terug
Bovenaan