Slechter drinken

Mijn dochtertje is nu 4 maanden en sinds een halve week drinkt ze haar flesjes heel slecht. Ze gaat ook huilen als je met de fles aankomt. Ze krijgt dus niet echt binnen wat ze moet hebben. Maar zo'n 120cc per keer op een fles van 180cc/6. Heeft iemand dat ook meegemaakt, is het een fase of zouden er andere oorzaken kunnen zijn??

Groetjes Lise
 
Wij maken precies hetzelfde mee met onze dochter van vier maanden en ik hoop ook echt dat het van tijdelijke aard is! Voor de rest is het een vrolijke meid en plast en poept ze goed. Volgens Oei ik Groei hoort dit bij het huidige sprongetje en gaat het dus weer over. Ik weet, er is veel discussie over dit boek, maar tot nu toe klopt het bij ons en vind ik er veel herkenning in.
Andere mogelijke oorzaken: tandje, keelpijn, oorpijn, etc etc. Kijk goed of ze natte luiers blijft produceren en hoe ze voor de rest is. Daar schijn je ook een hoop uit af te kunnen leiden. Succes!
 
Maken jullie je geen zorgen , zolang ze te vreden is en inderdaad geboeg plast. Onze dochter heeft ook zo ´n fase gehad en nu is ze 11 maanden en sinds ze uit een tuitbeker kan drinken gaat het geweldig veel beter !! Trouwens ze krijgen toch meer vocht binnen dan je denkt want in groente en fruit zit ook vocht !!

Groetjes Wilma
 
Terug
Bovenaan