slechter eten na vaccineren?

A

Anoniem

Guest
hallo mama's papa's en kids.....

even een  vraagje...
Daniëlle heeft vorige week dinsdag haar 4de inentingen gehad (in de armpjes zooooo zielig)...nu merk ik sinds een paar dagen dat ze eigenlijk slecht eet en weinig...
voor de rest merk ik niks aan haar, ze drinkt goed en is niet hangerig huilerig of wat dan ook...ze is gewoon zich zelf alleen dan zonder haar eetlust..normaal kon je haar altijd wel iets voorhouden en ze at het op maar nu laat ze het links liggen...vandaag heeft ze net een croissantje gehad en een halve maatlijd (ong 125gr) avondeten...

iemand hier al meer ervaring mee...? bij de vorige inentingen had ze hier geen last van maar dat waren wel andere en niet in de arm natuurlijk...

groetjes van Veronique en Daniëlle

Ps Franco heeft inmiddels werk....eindelijk...en het bedrijf vroeg aan hem of hij wel wilde blijven omdat ze niet iemand moesten hebben die maar kort bleef...dus das een mooi begin...

PS 2 aankomend weekend gaan we met zn allen naar Duinrell..(zus, zwager, neefje Ruben, en opa en oma...gezelligheid dus hihi

Ah zielig toch altijd, die prikjes.... Maar hier geen ervaring met minder eten erna. Aangezien ze verder niet hangerig of ziek is,lijkt het wel of het gewoon toeval is. Maar ja, ze kan het helaas niet vertellen... Gaat vast snel over!

En wat fijn dat Franco werk heeft zeg, dat is een hele opluchting voor jullie!! Van harte gefeliciteerd!!

Susan mv Gijs en Sophie

Ik denk ook dat het toeval is. Kinderen hebben nou eenmaal periodes dat ze weinig eten. Vooral geen strijd van maken. Ik heb met Lukas wel gemerkt dat dat echt averechts werkt.

En wat fijn dat Franco werk heeft. Ik hoop echt voor jullie dat het voor langere tijd is en dat jullie weer wat meer zekerheid kunnen krijgen.

Annemieke

Hoi veronique,
mij is vertelt(denk hetzelfde bureau) dat de volgende prikjes(in okt) ,dat ze daar na een week ofzo ziek van kon worden,grieperig....denk dat je meisje die nu heeft gehad die prikjes...bah zielig.
Wat te gek dat je vriend werk heeft,vind die het leuk werk?
groetjes gaby

Hier hetzelfde, Ivar heeft dinsdag prikjes gehad en gister en vandaag eet ie niet geweldig. Is ook snotterig hoor sinds gisteren, dus daar kan het natuurlijk ook van komen, je kan het nooit zeggen met die kleintjes!

Jenneke

Hoi, hier is dat heel normaal, en hoort het er eigenlijk altijd wel bij. Gaat vanzelf weer over. Veel plezier in duinrell. Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan