slechter weer aankomend weekend, niet zo fijn idee

he nada inderdaad niks aan dat wachten.

ik zal gewoon thuis bevallen, maar met die weer berichten inderdaad voor komend weekend vind niks aan het idee dan.
vk zei al dat ze paar voor de zekerheid in het ziekenhuis heeft laten bevallen rond 2 januari toen weer zo slecht was. ben benieuwd wat ze adviseren bij mij ben tot nu toe al 2 keer thuis bevallen. dus wil wel weer graag thuis bevallen al snap ik als het slecht weer is dat ze geen risco willen nemen dat je ineens op het laatst met slecht weer naar het ziekenhuis moet.
vanaf ons toch een half uur rijden.
ik hoorde gisteren ook dat zij lievr pas strippen als je na 41 week bent. pfffffffffffffffff hoop dan inderdaad al bevallen te zijn. wil ook liever hoor dat de bevalling gewoon spontaan begint. ben nu 39 week en 4 dagen.
groetjes

nee het idee is niet zo fijn he! Ook al hoop ook ik thuis te bevallen, het is best spannend allemaal, want stel je voor. Ik hoop voor je dat de kleine zich snel aandiend! Kop op! Al duurt t w88 lang!

Liefs

Hier valt het weer nog allemaal heel erg mee. Er ligt een beetje sneeuw, ik denk nog niet eens 5cm. Volgens mij gaat het hier wel meevallen.

Maar zou de vk de situatie dan niet goed kunnen inschatten thuis dat je als het moet toch op tijd in het ziekenhuis bent? Ik hoop dat je gewoon thuis kan bevallen!

Ik vraag me toch af of er allemaal verschillende adviezen overal worden gegeven. Ik had dat idd geschreven van het strippen met 41 weken. Maar een kennis werd al bij de 40 weken gestript. Maar toch blijkt het dan vaak niet het gewenste effect te hebben en heb je zelf alleen maar veel last.

Succes nog even!

Ik heb ergens gelezen dat ze je de meeste baat bij het strippen hebt als je 40 weken of langer zwanger bent. Ze kunnen het al wel eerder doen als je bijv heel veel last van voorweeen hebt. Ik weet niet goed wat ze bij ons doen. Ga het volgende week maar eens vragen moet dinsdag weer. Heb net een flinke huilbui gehad. k Kan nergens heen, het is als een spiegeltje en zit al 2 dagen thuis. Ergens even leuk naar toe gaan is ook weer al 2 weken geleden! Grumpf!!! Alle spieren doen me zeer, overal ligt haar van de hond. Heb weer al 2x gestofzuigd, k krijg het gewoon niet aan de kant! GRRRR Nog zoiets!!! Zoonlief trekt weer even zijn speelgoed helemaal door de kamer,je kan net zo goed niets doen! Zo sorry hoor, knap r wel een beetje van op. Misschien dat de kleine beeb zich nu aan wil dienen, als t weet hoe k me voel!! :)

Liefs

Ik heb ergens gelezen dat ze je de meeste baat bij het strippen hebt als je 40 weken of langer zwanger bent. Ze kunnen het al wel eerder doen als je bijv heel veel last van voorweeen hebt. Ik weet niet goed wat ze bij ons doen. Ga het volgende week maar eens vragen moet dinsdag weer. Heb net een flinke huilbui gehad. k Kan nergens heen, het is als een spiegeltje en zit al 2 dagen thuis. Ergens even leuk naar toe gaan is ook weer al 2 weken geleden! Grumpf!!! Alle spieren doen me zeer, overal ligt haar van de hond. Heb weer al 2x gestofzuigd, k krijg het gewoon niet aan de kant! GRRRR Nog zoiets!!! Zoonlief trekt weer even zijn speelgoed helemaal door de kamer,je kan net zo goed niets doen! Zo sorry hoor, knap r wel een beetje van op. Misschien dat de kleine beeb zich nu aan wil dienen, als t weet hoe k me voel!! :)

Liefs

Ik word ook een beetje zenuwachtig van de berichten over niet genoeg zout, onbegaanbare wegen en snelwegen die deels worden afgesloten enzo... Ben nu 38 wk dus het kan zo maar gaan gebeuren. Als de verloskundige dan maar niet ingesneeuwd zit en niet naar me toe kan komen! Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen en maak me nu ook al druk over of ik daar wel kan komen, en of er wel plek voor me zal zijn in mijn voorkeursziekenhuis omdat ze waarschijnlijk de twijfelgevallen nu maar voor de zekerheid in het ziekenhuis laten bevallen ipv thuis.. Nou ja, we zien wel.

Och JanneB, ik heb wel een beetje met je te doen. Luchtte je huilbui een beetje op? Achteraf blijkt het allemaal niet zo lang te hebben geduurd, maar nu zit je er nog middenin, he. Sterkte, hoor.

Ik zelf ben ook wel wat gespannen met het weer bezig. Ik moet naar het ziekenhuis ivm een forse nabloeding de vorige keer. Maar nummer 1 kwam in 6 uur, nummer 2 in 3 uur en haal ik dan straks dat ziekenhuis wel als het een glibberpartij wordt??? En dan moeten de kinderen nog naar de oppas en mijn man moet misschien nog ergens vandaan komen.

Om met Iris te spreken; we zien wel. Je kunt er niets aan veranderen.

WEl heb ik trouwens extra ruitensproeiervloeistof gekocht en een spray voor de sloten van de auto, en een dekentje over de voorruit tegen het krabben. Shceelt allemaal weer tijd.... Oh ja, en een deken in de auto, voor mezelf om lekker warm te blijven die eerste minuutjes ind e koude auto.

Ja dat zijn allemaal wel goeie tips! Moet eigenlijk ook even op pad voor dat soort dingen. En idd die deken! Thanks Swiepie!

Ka me voorstellen dat je ook wat gespannen bent omdat de eerste twee kids zo snel gekomen zijn! Zou ook wel in de rats zitten! Maar je hebt jezelf in ieder geval goed voorbereid!

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan