slechthorend

A

Anoniem

Guest
hallo

ik ben 6 maanden zwanger en ik ben slechthorend.wie weet waar ik special babyfoon voor slechthorend mensen kan vinden. ik  heb bij alle audiciens geinformeerd maar ze zijn niet verkrijgbaar misschien andere oplossing

Hi,

Wij hebben onze babyfoon nauwelijks gebruikt, in het begin (eerste 2 weken) vond ik het wel handig.. omdat het ons eerste kindje is, en wij zelf nog erg onwennig waren.

Misschien is zo'n babyfoon met beeldscherm iets voor jou?
Die hebben ze bij ons op de creche ook, die staat niet erg hard omdat alle andere kinderen dan alles mee krijgen, maar ze kunnen de kindjes die in bed liggen via de beelden in de gaten houden.

Nens

Wij hebben een babyfoon waar je niet alleen het geluid hoort maar waar je het ook ziet. Er gaat dan een soort toonladdertje omhoog als ze huilt.
Dit is ook wel handig als ze zich een tijdje in slaap moet huilen. Ik zet de babyfoon dan uit (het geluid) maar kan evengoed zien of ze nog huilt ja of nee.
De babyfoon heet Angelcare

Met een schermpje is natuurlijk ook een optie. Ikzelf zou dan denk ik constant blijven kijken wat er gebeurd.

Succes
Groetjes Anninas

Wij hebben een Phillips Avent, van de prenatal, en die heeft ook blauwe lampjes die gaan branden als de baby huilt, maar dat zie je niet als je slaapt, ik denk niet dat je er wakker van wordt. Ben je alleen of heb je een partner die wel 's nachts wakker wordt als de baby slaapt?

Hoi,

Leuk dat je momenteel zwanger bent! Spannend!

Je kan deze producten via internet bekijken van www.multicaresystems.nl
Misschien kunnen ze je hiermee verder helpen?

Groetjes

PS hoe ik aan deze website kom, ben ik zelfs zwaar slechthorend.
Ik heb systeem van bellmann gekregen, je kan op deze manier vergoeding vragen bij je verzekering. Ik weet het niet hoeveel decibel je verlies hebt, er is daarvoor wel bepaalde voorwaarden als ik me goed kan herrineren.

Hoi,

Ik zou eens langs een thuiszorgwinkel gaan. Daar hebben ze echt van alles en ze hebben daar ook veel info. Ik zou ook eens op een site kijken voor mensen die doof zijn daar zijn ook forums en dan kun je vragen hoe zij dat hebben opgelost bij hun kinderen. Ik geloof is wat gelezen te hebben over een babyfoon met tril functie. Zoiets zou ideaal zijn. Ik hoop dat je het kunt vinden.

Gr Bizu

Terug
Bovenaan