Sleep door en nu eerder wakker

Hoi, mijn zon is 3 maanden oud (+6kg)
( slaapt sinds hij 1/2 of 2 maanden is snachts door)

Wij waren 1 week geleden op vakantie, hij deed het super .. voor de vakantie laatste fles 7/8 uur een hij slee tot smorgens 7/8 uur

Naar de vakantie ..
Fles 7/8 uur en hij word half 3 of 6 uur wakker

Hij krijgt vanaf hij wakker is oom de drie uur het flesje 150cc

Heeft hij nu meer voeding nodig ?
Komt het door de derde sprong ?
Iemand een idee ?!;)

Groetjes
 
Die van ons sliep ook heel snel door. En dat was ook plotsklaps voorbij rond een maand of 4. Nu is ze 8 maanden en slaapt ze weer vrij consequent door. En tussendoor ook nog wel eens hoor.
Er is waarschijnlijk niet een enkele verklaring voor te geven. Baby's zijn (helaas?) geen robots en hun 'schema's' kunnen dus elke week veranderen.
Is het erg? Nee. Is het vervelend voor pap en mam? Ja! :D Maar het hoort erbij. En wie weet is het over een paar weken weer 'goed'!
 
Ne jo, ik vind het niet vervelend :) ik geniet ervan maar ik dacht misschien heeft iemand een verklaren qua voeding :)

Ik weet ook dat baby’s geen Roboter zijn :)
Maar bedankt ??
 
Misschien een dag wat meer voeding proberen te geven? Of alleen de laatste fles 180+6 bijvoorbeeld? Hier een meisje van 13 weken, 6 kg en krijgt 180+6 en vaak om de 4 uur, soms laat ze er 5 uur tussen. Slaapt snachts heerlijk door, moet haar echt wakker maken sochtends om een beetje in het goeie ritme te blijven.
 
Ik laat overdags nu 3 of 3 31/2 uur tussen voeding en de laatste was vanavond rond 20 uur … hij was nu wakker om half 5

Ik moet een goede Bilanz zoeken
 
Terug
Bovenaan