hey meiden
nou, we hebben de sleutel van ons paleisje vanochtend gekregen!
vandaag al een flinke klap gemaakt. mn man is nog steeds bezig nu in het huis!
dit hebben we vandaag al gedaan:
woonkamer: behang vrij gemaakt, plinten geschuurd en geverfd en de deurpost is ook al geverfd.
hal beneden, trapgat, hal boven, meiden kamer, onze kamer en babykamer zijn behang vrij.
trap is geschuurd op 3 tredes na want t schuurpapier van de schuurmachine was helaas op
alle deuren en plinten zijn geschuurd.
aan mij de taak morgen om alles te verven (deuren boven, deuren beneden, hal boven, plinten boven
te verven.
daar heb ik zo erg naar uit gekeken want ik hou van verven!
alles op waterbasis natuurlijk
en dan kan er zondag al behangen worden in de woonkamer en de meiden kamer!
wooouwww t gaat echt snel gewoon!
kennis gemaakt met de buren! echt super mensen!
2 deuren naast ons is een gezin komen wonen met een meisje van mn oudste haar leeftijd en ongeveer even ver zwanger als ik van de 2e! echt leuk!
helaas weinig kunnen praten maar dat komt wel als we allemaal gesetteld zijn.
toen naar huis toe want mn meiden waren het toch echt zat. ondertussen bij de mac gegeten, daarna naar huis, meiden in bad en naar bed en toen had ik hier natuurlijk ook nog een heel huishouden om te doen!
ben gebroken nu dus nu lekker douchen en naar bed. en morgen weer met volle zin ertegen aan
ik zal de komende tijd waarschijnlijk wat minder online zijn maar dat snappen jullie natuurlijk wel
had alleen zoiets van: ik meld het maar even voordat iemand denkt dat er iets aan de hand is ofzo hihihi
liefs, do
nou, we hebben de sleutel van ons paleisje vanochtend gekregen!
vandaag al een flinke klap gemaakt. mn man is nog steeds bezig nu in het huis!
dit hebben we vandaag al gedaan:
woonkamer: behang vrij gemaakt, plinten geschuurd en geverfd en de deurpost is ook al geverfd.
hal beneden, trapgat, hal boven, meiden kamer, onze kamer en babykamer zijn behang vrij.
trap is geschuurd op 3 tredes na want t schuurpapier van de schuurmachine was helaas op
alle deuren en plinten zijn geschuurd.
aan mij de taak morgen om alles te verven (deuren boven, deuren beneden, hal boven, plinten boven
te verven.
daar heb ik zo erg naar uit gekeken want ik hou van verven!
alles op waterbasis natuurlijk
en dan kan er zondag al behangen worden in de woonkamer en de meiden kamer!
wooouwww t gaat echt snel gewoon!
kennis gemaakt met de buren! echt super mensen!
2 deuren naast ons is een gezin komen wonen met een meisje van mn oudste haar leeftijd en ongeveer even ver zwanger als ik van de 2e! echt leuk!
helaas weinig kunnen praten maar dat komt wel als we allemaal gesetteld zijn.
toen naar huis toe want mn meiden waren het toch echt zat. ondertussen bij de mac gegeten, daarna naar huis, meiden in bad en naar bed en toen had ik hier natuurlijk ook nog een heel huishouden om te doen!
ben gebroken nu dus nu lekker douchen en naar bed. en morgen weer met volle zin ertegen aan
ik zal de komende tijd waarschijnlijk wat minder online zijn maar dat snappen jullie natuurlijk wel
had alleen zoiets van: ik meld het maar even voordat iemand denkt dat er iets aan de hand is ofzo hihihi
liefs, do