sleutel in mn pocket!

hey meiden

nou, we hebben de sleutel van ons paleisje vanochtend gekregen!

vandaag al een flinke klap gemaakt. mn man is nog steeds bezig nu in het huis!

dit hebben we vandaag al gedaan:

woonkamer: behang vrij gemaakt, plinten geschuurd en geverfd en de deurpost is ook al geverfd.

hal beneden, trapgat, hal boven, meiden kamer, onze kamer en babykamer zijn behang vrij.
trap is geschuurd op 3 tredes na want t schuurpapier van de schuurmachine was helaas op :(

alle deuren en plinten zijn geschuurd.

aan mij de taak morgen om alles te verven (deuren boven, deuren beneden, hal boven, plinten boven
te verven.
daar heb ik zo erg naar uit gekeken want ik hou van verven!
alles op waterbasis natuurlijk :D

en dan kan er zondag al behangen worden in de woonkamer en de meiden kamer!

wooouwww t gaat echt snel gewoon!

kennis gemaakt met de buren! echt super mensen!
2 deuren naast ons is een gezin komen wonen met een meisje van mn oudste haar leeftijd en ongeveer even ver zwanger als ik van de 2e! echt leuk!
helaas weinig kunnen praten maar dat komt wel als we allemaal gesetteld zijn.

toen naar huis toe want mn meiden waren het toch echt zat. ondertussen bij de mac gegeten, daarna naar huis, meiden in bad en naar bed en toen had ik hier natuurlijk ook nog een heel huishouden om te doen!
ben gebroken nu dus nu lekker douchen en naar bed. en morgen weer met volle zin ertegen aan :D

ik zal de komende tijd waarschijnlijk wat minder online zijn maar dat snappen jullie natuurlijk wel :D
had alleen zoiets van: ik meld het maar even voordat iemand denkt dat er iets aan de hand is ofzo hihihi

liefs, do

hey meid,

Gefeliciteerd met de sleutel van jullie paleisje!

Wat gaan jullie snel zeg, hebben jullie veel hulp. Als ik dat zo lees lijkt het of jullie met 20 man door dat huis heen vliegen hahahah..

Geniet er maar lekker van veel klusplezier.

liefs Do

dank jullie wel meiden.

gister heb ik dus in het huis gewerkt.
helaas minder ver gekomen dan gehoopt.
alles moest 2 lagen hebben dus als de 2e deur af was, kon ik weer naar de 1e deur enz.
er is al een hoop geverfd maar heb nog een dag nodig om de rest af te maken.

de meiden kamer en de woonkamer worden vandaag behangen. daarna gaat mijn man nog even snel de laatste tredes van de trap schuren (met de deuren dicht natuurlijk hihihi) en kan die in de grondverf.als hij dan nog tijd over heeft gaat hij verder met mijn werk: verven van t halletje beneden.

met 20 man??? was t maar zo!
de enige die ons komen helpen zijn mn ouders en mn broer en 1 collega van mn man komt af en toe.

snel gaat het wel ja. maar we werken ons dan ook de krampenjampes. we willen zo snel mogenlijk over. dit betekent veel werken en heel weinig slapen de komende tijd.
mn man en zn collega zijn de eerste dag tot 1 uur snachts bezig geweest. gister stond ik om 10 uur al in het huis tot 7 uur (ik kon gewoon niet meer) en vandaag is mn man om 7 uur al weer op gestaan om zn bus in te laden en weer naar t huis te gaan. die zie ik vanavond laat wel weer.

vandaag ga ik weer een klapper hier maken. weer t een en ander inpakken. schoonmaken, wasjes draaien enz.

ik hou jullie verder op de hoogte :D

liefs do

Terug
Bovenaan