sleutelbeentje gebroken

Hoi ben vdg vr d eerste keer naar het cb geweest, de kleine is nu al 5 weken. Nou blijkt dat haar sleutelbeentje in de rechter schouder gebroken is geweest door de bevalling. Ze heeft 3 dagen in d couveuse gelegen dus ik weet niet of ze daar pijn heeft gehad, in ieder geval de kinderarts heeft het daar niet gezien. Arme meid, voel me schuldig dat het mij niet is opgevallen, maar ze heeft thuis ook niet echt gehuild of zo. Huilt nog steeds niet vaak, is een tevreden baby. Stoort me alleen dat het is gebroken door mij, door mijn bekken of zo tijdens de bevalling.
 
Kan gebeuren hoor, dat gebeurt wel vaker! Voel je niet schuldig, hier kun je toch geheel niets aan doen! Je kunt moeilijk je bekken zelf wijder maken! En het wil ook helemaal niets zeggen over een eventueel volgende bevalling!
Wel slecht dat de arts niet gezien heeft, díe hoort dat soort dingen te controleren!
 
mijn zoontje had ook zijn sleutelbeentje gebroken tijdens de geboorte. ze zagen het meteen erna. maar er kan niets aangedaan worden en je kunt er niets aan doen, dus voel je niet schuldig!
bij ons leek hij wel voorkeur te krijgen, waarschijnlijk onbewust door het breukje, vandaar dat we naar een osteopaat zijn gegaan (hielp heel goed), maar hij heeft er volgens mij ook geen last van gehad! voel je iig niet schuldig, want er is niets aan te doen!!
 
Je schrijft: gebroken is geweest. Hoe heeft de cb arts dat dan vastgesteld? Je dochter heeft nauwelijks gehuild, de kinderarts heeft niets gezien, de verpleegkundigen in het ziekenhuis hebben niets gemerkt. Is de jeugdverpleegkundige nog voor een huisbezoek geweest om in te schrijven voor het cb?
Al die mensen en jij hebben niets gemerkt en nu zegt de cb arts ineens dat ze een gebroken sleutelbeen heeft gehad. Dat vind ik best vreemd. Maar je schuldig voelen hoeft zeker niet, als je dochter geen signalen van pijn heeft gegeven, kan jij ze ook niet opmerken. En is de kans wel heel groot dat ze geen pijn heeft gehad.
Als het om mijn kind zou gaan zou ik naar het ziekenhuis bellen om te overleggen met de kinderarts, heeft die iets gemist, niet goed onderzocht, klopt het wel wat de cb arts zegt. Ik zou het willen uitzoeken.
 
Terug
Bovenaan