Slijm controleren???

A

Anoniem

Guest
Hai lieve allemaal

Wat vervelend zeg, dat het forum niet goed werkt. Duurt zo lang dat ik er geen geduld voor heb, maar mis het nu wel een beetje dat het niet zo druk is als anders.

Maar goed, vraagje dus. (alweer) Ik las bij verschillenden onder jullie dat jullie het cervixslijm controleren. Nu heb ik dat nog nooit gedaan, maar nu mijn nod eraan zit te komen, doe ik regelmatig de tampontest. Hierbij komt er eigenlijk alleen wat slijm mee naar buiten, en nog geen spoor van duiveltjes. Ben ik dus toto nog toe wel blij mee, maar ineens dacht ik, nu kan ik ook dat slijm controleren.
Ik heb al bij jullie gelezen dat  je er  rond je eisprong draden van kunt trekken. En dat heb ik nu dus ook. Heb gelijk maar een ovulatietest gedaan (ja ben een beetje neurotisch) en dat is het dus niet. (mijn moeder had haar eisprong een paar dagen voor ongi, dus vandaar mijn controle)

Nu vraag ik me af of je er dan zo vlak voor je nod toch iets uit kan opmaken of dat ik echt echt echt gewoon moet afwachten...

Hoop dat iemand me kan helpen. (En hoop ook dat mijn berichtje glijk geplaatst wordt, anders kan ik weer opnieuw beginnen...............)

Dank jullie wel, knuf wondernetje

Hai Wondernetje,

Ik heb mezelf al een paar keer voor de gek laten houden door mijn eigen lichaam nu en ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat het allemaal niet werkt.
Je moet gewoon afwachten tot het zover is.
Mischien heeft iemand anders er een ander idee over maar ik ben genoeg misleid om te durven zeggen: wacht het maar gewoon af dat is het beste.
Je geeft jezelf alleen maar valse hoop en daardoor is de teleurstelling alleen maar groter!

Liefs Bibbi

hoi hoi,

ik weet wel dat als je zwanger bent je meer en dikkere afscheiding kan hebben.
ik weet niet of je lichaam je daarin kan bedriegen...lijkt mij niet....maarja ik ben geen expert....

groetjes bri

OK nog een keer dan.................

Hai Bri

Ik lees net dat jij je nod op 16 augustus hebt. Ik heb hem op de 14e, maar kan ook zo maar de 16e worden. hmmm grr   We kunnen dus voor elkaar duimen. Zal ik dan ook zeker voor jou doen hoor!!!!!!! Zou wel leuk zijn hoor, zwanger in de eerste ronde!!!! Scheelt een hoop frustraties!! haha

Dankjewel voor een sprankje hoop!!
Knuf wondernetje

ojee ik geef je toch geen valse hoop??

nee maar dat is echt zo van die afscheiding als je zwanger bent.
het viel me vandaag trouwens op dat het slijm bij mij al iets minder is geworden....
en ik had gister toch ineens een chocolade-aanval.....slecht voorteken??

maarja ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je tijdens en na je eisprong meer slijm aanmaakt zodat het eitje kan innestelen maar als er geen bevruchting is breekt dat slijm weer af....dus dan kan je ook meer slijm verliezen

sjonge nu heb ik in 1 keer weer je sprankeltje hoop doen verdwijnen...hahaha....shit

nou ik kan het niet zo snel terug vinden op internet misschien weet iemand anders dit??

ja ik had 16 aug als nod om dat ik 1 keertje een cycles van 38 dagen heb gehad maar dat was net na de pil alweer 5 maanden geleden dus grote kans dat mijn lichaam al aardig is herstelt en 16 aug totaal niet klopt.
ik heb ook het idee dat ik eerder mijn eitje heb gehad maar of dat klopt....ik ben nl. nog niet ongi geworden maar ik heb ook totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben....
heb wel 20 dagen na laatste menstruatie heeeel licht bloedverlies gehad...

nou ik duim voor je hoor voor 14 aug....spannend!!!

groetjes bri

hoi hoi daar ben ik weer,

ik las dat jij ook nog lekker jong bent......gezellig hoor!!
ik euhm ga morgen trouwens een testje doen.....ik weet het , ik weet het...
ik heb geen geduld.....zucht
maar kijk als ik morgen de test doe en hij is negatief....jammer van het geld maar er zijn ergere dingen en als de test positief is kan ik een paar dagen extra genieten van het feit dat ik zwanger ben.....(dit praat ik mezelf maar aan...hahaha maar het werkt wel!!!!!)
dus dat wordt spannend morgenochtend.....

liefs bri

Hai Bri

Nou, ik heb inderdaad zelf ook gelezen dat je vrijwel geen slijm meer zou moeten hebben na je eisprong. En bij mij is dat nu echt een week of twee geleden. Mijn hoop neem je me dus echt niet meer af hoor. haha

Ik vind het trouwens ook wel leuk dat er toch wel veel meiden zijn van ongeveer mijn leeftijd. Ben in mijn omgeving echt alleen, en al zeker de jongste. Zo zie ik dat het toch wel normaal is......

Ohhhh dus jij gaat morgen een test doen..... Ik heb er stiekem maandag al een gedaan omdat ik niet zeker weet wanneer in ongesteld moet worden. Maar die was nog negatief. Ik heb eigenlijk ook niet zoiets van oei wat duur. Wil het gewoon graag weten, en blijf dit tenslotte niet mijn hele leven doen toch?? Ik dacht er ook over om morgen nog een test te doen, en dan heb ik er nog een over voor het weekend. Zal wel zien hoe het met mijn geduld is. Morgen kom ik gauw kijken hoor, hoe het bij jou gegaan is. Ik duim voor ons!!!!!!!!!!!!

Veel liefs Annet

niet zwanger.....
jammer maarja er is nog hoop...ben nog niet ongi ofzo...
en hoe gaat het bij jou??
nog 3 dagen afwachten he??
spannend hoor.....
ik duim nog ff door voor je hoor....

groetjes bri

Terug
Bovenaan