Slijm in de keel baby 4 maanden. Tips?

Mijn dochter van 4 maanden is nu al 4 weken verkouden. Vorige week had ze opnieuw een periode van koorts nadat ze een tijdje koorts vrij was geweest. Maar de verkoudheidsklachten zijn continu wel gebleven. Omdat ze ook bijna niet meer dronk en ook niet echt wakker was en veel kreunde ben ik naar de huisarts gegaan. En uiteindelijk die dag erna weer i.v.m. piepende ademhaling, hoesten met heel veel slijm waarbij ze moest spugen of kokhalzen en een zeer gemarmerde huid.<br />Er is toen gestart met antibiotica voor haar oorontsteking beiderzijds en pufjes ventolin.<br />Ze drinkt inmiddels weer goed.Maar het hoesten blijft heel erg. Heel veel slijm en dat zie ik nu ook terug in de ontlasting.<br />Hebben jullie tips om het slijm los te krijgen / te verminderen?( ik gebruik al weken neusspray zoutoplossing en stoom ook zo nu en dan in de badkamer)<br />Helaas heb ik inmiddels ook pijn in de keel. Kriebelhoest met slijm en last van mijn oor.?. Maar dat zat er natuurlijk aan te komen met een kleintje die continu in je gezicht hoest.<br />
 
Terug
Bovenaan