Slijm in de keel

Hi dames,

Al paar weken had ik al meer slijm in me keel maar kreeg het nog goed weg en had er amper last van.

Nu heb ik het zo erg... dat ik het gewoon zie lopen in mijn keel. Ben verder niet verkouden en voel me helemaal top enkel is dat slijm erger geworden. Nu las ik op internet dat dat met je slijmvliezen te maken kan hebben in de zwangerschap etc.

Iemand die dit herkent?

Ja! Mega irritant, ik had geen idee van deze zwangerschapskwaal. Kan me hem ook niet herinneren van de eerste keer. Vooral ‘s nachts is het echt zo’n brok die ik maar niet weggeslikt krijg.

[quote quote=10418251]Ja! Mega irritant, ik had geen idee van deze zwangerschapskwaal. Kan me hem ook niet herinneren van de eerste keer. Vooral ‘s nachts is het echt zo’n brok die ik maar niet weggeslikt krijg.[/quote]Ja bah! Ik heb het nu echt door de hele dag in kleine brokjes en door al dat slikken en kuchen heb ik een vervelend gevoel in de keel.

Ben zo blij als het over is!

Ik heb het ook, morgen 8 weken, groot deel van de dag. Wakkert ook mijn misselijkheid aan.. Nog niet uitgevonden hoe ik het kan verminderen..

Ik heb een middenrifbreuk dus had al een flinke tijd last van slijm in mn keel, was het de hele dag op aan het gorgelen (erg charmant).. Maagtabletten gekregen en toen ging het goed! Nu ben ik meer dan 12 weken zwanger en ben ik weer constant aan het gorgelen en tijdens het praten stik ik soms half omdat er slijm over mn luchtpijp zit... Zit nogsteeds aan maagtabletten voor de middenrifbreuk maar helaas is de zwangerschapskwaal sterker dan het medicijn... Heb geen last gehad van misselijkheid en overgeven maar moet soms toch overgeven als ik het slijm probeer op te hoesten, bah!!

Terug
Bovenaan