Slijm in keel

<p>Hi mama’s,</p><p>Ik heb sinds een week of 3 een slijmachtig gevoel achterop me tong/net in mijn keel.</p><p>Dit gevoel wordt erger bij drinken van melk of soorten limonades als wickey of ice tea.<br /><br />Ik heb gegoogled verder en kwam tegen dat dit vaker voorkomt bij een zwangerschap (las ook op oude forums). Maar kwam nergens tegen wat er tegen te doen. <br /><br />Tijdens het eten is het even weg en zo een half uur na het eten komt het weer op.</p>

Hier nog een! Al weken slijm in mijn keel. Erg smerig vooral icm bloedneuzen die er ook bij schijnen te horen..Heb er zelfs een coronatest voor gedaan, maar die was negatief.
Ik neem vaak een keelpastille als het me te erg wordt. Want inderdaad, als je wat eet of op zo'n tabletje zuigt is het even weg..

Niet teveel melkproducten nemen, deze zijn slijmopwekkend. ? Of je moet het opheffen met iets slijmafbrekends zoals kaneel.
Succes!

Ik heb de huisarts om advies gevraagd en Fluimicil werkt goed bij mij. Het is heel erg dik en smerig. Voor nu werken die zuigtabletten ook wel goed. Ik heb ook een test gedaan en was negatief gelukkig

Dit had ik ook! Lactosevrije melk van Arla is lekker en werkt! Verloskundige raadde aan om kleine beetjes karnemelk te nemen om er wat meer aan te wennen.
Bij werkt het om de meeste melkproducten te vermijden en het bij lactosevrije melk te houden?

Terug
Bovenaan