slijm in ontlasting

Hallo allemaal,

Mijn dochtertje van 21 maanden heeft eigenlijk haar hele leventje al harde ontlasting nu is het sinds een paar dagen iets zachter (normaal zeg maar)...maar nu heeft ze bij haar ontlasting ineens een soort slijm zitten,elastiekachtige stukjes en draden(sorry voor het onsmakelijke)....maar herkent iemand dit??

groetjes
 
Hoi,

Is je dochter misschien verkouden? Als kindjes verkouden zijn slikken ze het slijm door en komt dat in de ontlasting terrecht.
Anders zou ik het ook niet weten.

Groetjes
 
Heeft ze 1 of 2 dagen geleden iets "bijzonders" gegeten?
Wacht de volgende poepluier(s) even af, kijken of het weer verdwijnt. Mocht het blijven, bel dan even voor de zekerheid met je huisarts.
Sterkte!
 
Hoi Toos,

Ik zou het niet weten, maar mocht je erachter komen hoor ik het graag!!
Want mijn zoontje van drie maanden heeft het ook soms.. Ik heb het al overal (bij vrienden/kennissen met kids) nagevraagd en niemand wist waar het van zou kunnen komen. Ze zeggen wel dat ik me geen zorgen hoefde te maken, dat doe ik ook niet echt want hij is niet ziek ofzo.

Maar zou toch wel graag willen weten..

groetjes,

Jacqueline
 
hoi hoi
mijn dochter heeft dat ook gehad van dt slijmerig spul in haar poep luiers dat was geloof ik paar dagen zo en nu is het weer weg. ikzelf heb ook geen flauw idee waar het aan ligt maar mijn dochter heeft er nu geen last meer van. gelukkig
groetejs marielle
 
Terug
Bovenaan