slijm na de ovulatie????

hallo allemaal,

ik ben nieuw hier ik ben 26 jaar en wil graag een kindje...haha net als iedereen hier natuurlijk...
 en vroeg me iets af over slijm...

ik heb hier wel eens vaker een topic over gelezen maar niet wat ik bedoel dus ik dacht ik open even een topic

ik weet dat als je in je vrucht bare periode zit dat je dan rekbaar slijm hebt,maar is het normaal dat je na je ovulatie ook nog slijm in je urine hebt????
het is alleen minder rekbaar maar het zit er wel.

bedankt alvast,liefs droppy

Hallo!!!

Ik hier een beetje hetzelfde. Gisteren was slijm rekbaar, nu alleen super veel vocht/slijm maar niet meer rekbaar. Weet ook niet wat dit betekend....

Hier een site over slijmwaarneming:
muissiemuis.web-log.nl/.../diversen/index.html

Zie maar of je er iets aan hebt hihi.
XXX lesy.

hey lesy,

bedankt,ik heb het even bekeken...het meeste wist ik al ,maar er stond niet echt duidelijkheid in over het feit of het normaal is of niet.

maar het was wel leuk om het even te lezen.

liefs droppy.

Volgens mij verlies je tijdens je vruchtbare periode meer afscheiding dan normaal. En is het wat dikker. Ik wete niet of het verkleurd denk bij de 1 wel en ander niet.

quote: Babybeer reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2008 20:31:08'));

Ik vergeet nog wat, ik heb het ook weleens dat na een vruchtbare periode nog wat slijm bij mijn urine maar dat is normaal volgens de HA

maar ik heb het bijna mijn hele cyclus,alleen rond de vruchtbare periode is het erger en meer draderiger,daarna zit het er nog steeds maar minder draderig.

Terug
Bovenaan