slijm na ovulatie

Hoi Dames,

Trekt iedereen het nog....al dat wachten, testen, onzekerheden enz enz.
Hier alles z'n gangetje. Ik heb er nu een weekje vakantie op zitten en heb nog lekker een week. Maargoed daarvoor roep ik jullie hulp niet in natuurlijk :p
Ik heb afgelopen zaterdag mijn ei gehad (voor de fun zo'n ovulatie test gedaan, om te kijken hoe dat werkt......haha) we hebben uiteraard flink geklust, dus het is en blijft nog even afwachten tot volgend weekend. Nu heb ik toch weer wat afscheiding/slijm. het lijkt op het slijm/afscheiding wat je wel eens hebt net voor je ovulatie iets wat ik eigelijk nooit heb na mijn ei, of soms net iets voor mijn NOD. heeft iemand hier ervarng mee? Verder heb ik weinig klachten. soms ben ik ff duizelig met name als ik overeind kom, en ik ben soms wat trillerig op mijn benen, maar ik denk dat dat misschien door de koffie komt. 's avonds heb ik vaak wat steken/krampen onder in mijn buik. Komt dit iemand bekend voor.

Hoi debs,

Ik zit met hetzelfde, en vroeg me ook af waarom dat nou is. Vorige maand had ik het ook en was ik er bijna van overtuigd dat ik zwanger zou zijn omdat ik dit als eerste teken van zwangerschap had bij mijn dochter toendertijd. Maar helaas ik kreeg toch mijn menstruatie die ook heel anders verliep. Heb toen de verloskundige gebeld (die mag je ook voor vragen bellen ben ik achter gekomen) en zij vertelde me dat mijn lichaam nog een beetje van slag was van de pil. Dat er te weinig slijmvlies was aangemaakt voor een innesteling. Nu heb ik hetzelfde alleen met een lichte menstruatiepijn, maar het probleem is dat je jezelf echt zwanger kan denken, dus dat doe ik ook maar niet. Vind die teleurstelling toch erger elke maand dan ik van te voren verwacht had terwijl ik al 3 zwangerschappen al gehad de rug heb.

Ik moet ook nog een week wachten, omdat mijn cycles zo vreemd liep heb ik ook eens een ovu test gehaald om zo te weten te komen wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten (en ik voel hem ook) bij mij was de piek maandag en dinsdag en woensdag niet meer, We waren al te laat, tenzij er zaterdag een volhouder tussen heeft gezeten haha.

Ook ik moet nog een dikke week wachten. Ben erg benieuwd of je leuk nieuws heb volgende week.

Groetjes

hey,

Ik heb gelukkig een regelmatige cyclus, 27, 29, 27, dus vrij netjes. Deze keer voelde ik ook echt mijn eisprong, dat had ik voorgaande keren niet. Afgelopen menstruatie was ook korter dan normaal. En ik heb een langere tijd last gehad van krampen/steken in de liesstreek. De vorige keren rond mijn NOD kreeg ik gevoelige borsten, een beetje een beurs gevoel, maar verder eigelijk niks bijzonders. Het verwarrende is dat alle klachten van een NOD lijken op de eerste klachten van een evt zwangerschap. Dus ik ben er wel achter dat ik daar gewoon niet vanuit moet gaan. Dat wachten is eigelijk het ergste van allemaal.
Wel vervelend voor je dat je je ei net gemist hebt. Ik was er eigelijk ook wel bang voor, maar wij hadden geluk. Mijn man was maandag van huis vertrokken en kwam vrijdagavond weer thuis. Na een week afwezigheid moet je natuurlijk altijd ff "klussen" haha en een dag later had ik mijn ei. Dus manlief erg blij dat hij nog wat in te halen had op zaterdag en zondag. haha. Dus nu maar weer afwachten.
Het slijm is eigelijk het enige wat ik nog niet gehad heb sinds ik gestopt ben dus vandaar deze vraag

Hallo!

Ik dacht juist dat na je ovulatie het slijm stopt (tenminste zo is het bij mij)
Ik voelde di mijn ei en s'avonds zijn we na een paar weken denken ervoor gegaan dus ronde 1. Hopelijk ben ik dan nog optijd..

Bij mij word het slijm steeds erger en na de ovulatie houd het op..

Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe dat was bij de eerste, het enigste wat ik weet was toen ik een kleine bloeding kreeg op de dag dat het zich innestelt en een week later getest en ja hoor! Zwanger!
Maar volgens mij heb je wel meer slijm als je zwanger bent.
Nog ff geduld haaha

Geduld en wachten !
Tsja soms het enige wat je kan doen. Alleen het is vaan zo verdraaid lastig omdat je het geen moment uit je hoofd krijgt.
Toch maar proberen afleiding te zoeken. Als je echt zwanger bent merk je het vanzelf of je test het.
Veel sterkte

vrijdag is normaal mijn NOD. 1 borst begint een klein beetje gevoelig te worden maar dat had ik de afgelopen maanden toch al een paar dgn voor mijn NOD verder totaal geen klachten. Het scheelt dat we vakantie hebben en dat we thuis wat aan het klussen zijn ( gewoon klussen bedoel ik dan ;-) ) we zijn druk met een tuinhuisje/bergruimte aan het maken omdat we geen schuur of iets dergelijks hebben dus dat geeft wel afleiding.

Terug
Bovenaan