slijm overgeven

annique is erg verkouden en hoest veel
alleen nou geeft ze na het slapen steeds slijm over
het is heel eng want ze hoest dan heel hard en haar ogen draaien dan weg en het lijkt net of ze stikt
wat kan ik doen om het op dat moment te verlichten.
ik kon net wel huilen en ik kreeg t spaans benauwd, ik heb haar maar op haar rug geslaan om het los te krijgen .   en toen ging t wel
maar ze slaapt nu weer, en ik ben bang als ze zo wakker word dat t weer gebeurd
doodeng

liefs sandra

KLinkt inderdaad eng zeg!
Ik kan je niet uit ervaring vertellen wat je moet doen...
Maar wat je kan proberen....In de badkamer gaan zitten naast een kokendhete douche. Alle deuren en ramen dicht en flink stomen.... En misschien anders even voor de zekerheid de dokter bellen....Klinkt toch wel eng. Ik kan me tenminste zo voorstellen dat jij er ook erg onrustig van bent...

Sterkte!
Dikke knuf Annet

oh ja idd dat heb ik vorige keer ook gedaan met annique in de douche zitten stomen en toen had ze bronchitus.
ik ga wel naar de dokter, als het aanhoud, want dit is niets voor mij..en bovendien voor annique heel erg vervelend...
mijn vriend is daar veel relaxter onder, maar annique doet dit soort dingen altijd bij mij overdag als hij werkt pfff haha niet leuk!

liefs sandra

hay,

is idd schrikken, yara heeft dit van de winter gehad, toen was ze zo verkouden dat ze zelf niet meer van dr verkoudheid af kwam en dus ook elke keer slijm ophoestte..
ik ben toen bij de dokter geweest en die gaf mij ook het advies om met dr naast een stomende douche te gaan zitten, en haar daarna op haar buik te leggen en dr even laten spelen..mocht er dan nog slijm dwarszitten komt dat er dan ook uit. verder heeft yara daarna 6 weken aan de puffen gezeten en nu (is ze 1 jaar en 4 dagen ;) ) en heeft ze daarna nooit meer last gehad.

succes er mee! ik schrok ook elke keer weer, terwijl mn vriend dan de rust zelf bleef.

groetjes jose mv yara

Terug
Bovenaan