slijm, sorry, kan het niet echt anders noemen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal
wat zijn er weer veel mensen zwanger he, gefeliciteerd.
ik wil vantevoren even excuseren voor mijn taalgebruik maar kan het niet echt anders omschrijven
ik heb een vraagje, normaal heb ik altijd wel iets van slijm, ik kan goed merken dat ik mijn eisprong heb, ook toen ik nog aan de pil was.
maar ik heb maandag de 24e, bijna 2 weken geleden mijn ei gehad.
maar het slijm bleef aanhouden dat vond ik al wel vreemd, maar het werd steeds iets minder.
nu ben ik net naar het toilet geweest, en kreeg ineens een hele SORRY!!! klodder slijm mee in het papier. sorry vergeef me weet niet hoe ik het anders neer moet zetten.
ik heb het een beetje bekeken, maar het was echt stevig, net als snot zeg maar, en niet zo dun als het andere.
please weet iemand wat het is, heb nu van allerlei dingen in mijn buik, kriebels enz.
ook heb ik gevoelige borsten ik mag van mezelf nergens van uit gaan, maar wil toch weten of meerdere mensen dit gehad hebben en wat het kan zijn

Sorry Fiepke,
geen idee. Jij had ook je NOD op 8 mei, he. Ik ook. Moeten we samen nog afwachten......
Groetjes V.

ach het is nog maar een paar daagjes
alleen heb ik vandaag mijn laatste werkdag van deze week, en dan weekend, en ik heb niet zoveel gepland.
vooral huishouden zeg maar
weet je trouwens vanaf wanneer je moet rekenen?
van af het eerste beetje bloed, of vanaf de echte ongesteldheid, dat het doorzet
want ik heb vanaf de echte gerekend, omdat ik altijd op za en zo een heel klein beetje bloed verlies, maar op maandag echt ongi wordt.
maar nou weet ik nog niet wat het is, en ik schrok er best een beetje van.
groetjes
en dat wachten, zucht

Fiepke, volgens mij hoef je niet angstig te zijn hoor. Cervixslijm is juist goed, of je nu wel of niet zwanger blijkt. Mijn zusje is 4 maanden zwanger en klaagt al 4 maanden over enorme hoeveelheid slijm. Ik ben onbewust/bewust op zoek naar dit symtoom maar bij mij niets te bekennen. Misschien heb je mazzel en ben je in blijde verwachting!! Ik hoop het voor je!
Ik zal voor je duimen!
xxx Annette

hoi hoi,

Hier had/heb ik ook last van, je denkt elke keer dat er een klodder bloed in je broekje zit en dan is het gewoon slijm! En ik ben zwanger!
Dus ff afwachten en veel duimen!

Succes, groetjes Roos

ja ik heb gewoon last gehad van dat slijm, nog steeds eigenlijk, maar gisteren was het echt een stevige, sorry, klodder.
heel anders dan wat ik eerst en nu weer heb.
ik wacht gewoon geduldig af
nog maar 3 daagjes

Succes Fiepke!!
Ik hoop voor je dat je gewoon heel toevallig en gelukkig zwanger kan zijn....
Spannnennnnd!!

Liefs Linnepinnie

Hoi hoi,

Ik heb ook veel last van slijm. ik denk steeds dat ik ongesteld ben, en dan ga ik weer kijken maar steeds niks. Terwijl ik daar normaal geen last van heb.
Ben nu bijna een week 'overtijd' en vindt het erg spannend!

Heb al een test gedaan maar negatief, want dat was natuurlijk veel te vroeg!
Dus maar weer afwachten he! Zoals velen hier..... Ik vind het wel fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen, en om te lezen dat ik niet de enige ben met 'rare verschijnselen' haha.

Doei! groetjes eva

Terug
Bovenaan