slijm week na eisprong?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

na een heleboel al meegemaakt te hebben op zwanger worden gebied, heb ik n u iets wat ik niet kan plaatsen..

heb een regelmatige cyclus van 29 of 30 dagen. vorige week dinsdag of woensdag  heb ik mijn eitje gehad. dat is nju dus een week geleden.
vandaag bij het afvegen weer veel beetje draderig slijm. wel wat dunner dan bij een eisprong.

ik snap er niks van...
ik kan me van mijn eerder zwangerschappen (allemaal miskramen) niet herinneren dat ik dat toen had...
en bij een ongi had ik het zeker weten niet. want na de eisprong heb normaal helemaal geen last van zoveel afscheiding.

wie kan me helpen???
groetjes Carina

Lieve meid,

wat spannend!! want ik testte toen paar dagen erna positief omdat ik dat dus ook nooit eerder heb gehad, ook niet bij mijn miskramen...duimerdeduim duim...ik gun het je zo, wat zou dat toch leuk zijn, kom je bij mij op het februariforum!! Hopelijk heb ik gelijk, maar ja, kan natuurlijk ook speling der natuur zijn...Ik testte trouwens ruim 5 dagen voor mijn NOD al positief met zeer duidelijke streep en niet een vaag streepje net als bij mijn miskramen...testte je toen ook snel positief en duidelijk of niet?? succes meis!! en hopelijk over 1 weekje goed nieuws!!

liefs sweety

wat zou het geweldig zijn als ik je zou mogen volgen naar het februari forum.. vorig jaa rmocht ik me aansluiten op het februari 2008 forum. dus lijkt me mooi er nu wel te mogen blijven!

ik testte de eerste keer op mijn nod gelijk een dikke streep.
de andere 2 keer heb ik een dag na mijn nod getest.

misschien waag ik het er toch dit weekend al op. of ik nou over een test pies of gewoon in de wcpot. dat maakt dan ook niet uit.

ik krijg er helemaal de kriebels van!

Ja, heel herkenbaar!
Ook ik heb vorige week dinsdag mijnn eitje gehad en het viel me vandaag ook op dat ik meer slijm heb....Spoannend!
Wij zijn nu 11 maanden bezig voor ons tweede kindje. mijn oudste is 19 maanden. van hem was ik al in ronde 2 zwanger! Geen idee of ik toen ook meer slijm had een week voor mijn NOD.

Groetjes!

Terug
Bovenaan