slijm

Dag allemaal,
Ik ben even weg geweest maar nu weer terug. We zijn hard aan het klussen. En moi, het gaat heel erg goed. Ik heb even een paar vraagjes:
Op dit moment heb ik best wel draderig doorzichtig slijm. Maar afgelopen 2 dagen elke dag geklust. Is dit nu nog slijm en restant van onze actie of is dit het vruchtbare slijm? Ik vraag me namelijk af of de resten van het klussen ook niet draderig zijn.
Dan nog iets, tijdens het klussen kreeg ik ineens pijn rechts boven m'n heupbot. Bij elke beweging deed het zeer. Dit heb ik normaal niet. Kun je iets raken als het te diep gaat of is dit niet schadelijk en kan het geen kwaad?
Iedereen veel succes met alles waar je mee bezig bent. Wachten, klussen, ongi, onderzoeken, etc.
Liefs Marijke

Hey Marijke,

Blij te lezen dat het goed met je gaat en...met de klus!!!Dat van dat slijm weet ik eigenlijk niet, want ik heb volgens mij nooit meer of anders slijm gedurende mijn cycles..Na de klus is het natuurlijk altijd een beetje een smurrie ha, ha!!!

Wanneer is je nod??? Ik zit alweer op dag 31 van mijn cycles..

De zwemmers van mijn vriend liggen op het lab voor onderzoek!! Spannend hoor!

Suc6 met klussen en ik hoop dat het deze x raak is!!

Liefs moi xxx

Hoi Marijke

Je kunt een beetje va dat slijm tussen je vingers nemen en als het draderig is.
is het waarschijnlijk cervixslijm(dat vruchtbare waar je het over had)
Het klusproduct(sperma) word behoorlijk snel waterig, dus als het van de vorige dag is dan is het niet slijmerig meer.

Jeanette

Terug
Bovenaan